Airline Manager

Liten oppdatering fra Jannis Airlines.

Selskapet sparer nå litt $ slik at kapitalen når den magiske grensen på den nette sum av 1 000 000 000,- $

Så fort målet er nådd, blir det kjøpt inn 4 stk A380.

Dette vil føre til at aksjene vil øke MYE, så her lønner det seg å handle aksjer for det er noen ledige akkurat nå ser jeg her.

Akjsekursen ligger nå på 70.34

Jannis Airlines.
 
Liten oppdatering fra Jannis Airlines.

Selskapet sparer nå litt $ slik at kapitalen når den magiske grensen på den nette sum av 1 000 000 000,- $

Så fort målet er nådd, blir det kjøpt inn 4 stk A380.

Dette vil føre til at aksjene vil øke MYE, så her lønner det seg å handle aksjer for det er noen ledige akkurat nå ser jeg her.

Akjsekursen ligger nå på 70.34

Jannis Airlines.

Nja, det var det iallefall ikke nå ;)
 
I Cheapo International så er det ca 10 000 aksjer tilgjengelig etter at en investor solgte seg ut.

Selskapet sitter på 2 mrd. USD som skal brukes på nye A380 i morgen. Det betyr garantert høyere aksjekurs, så løp og kjøp før det er for sent ;)
 
Og da er det siste sjanse til å kapre de siste aksjene i Cheapo Intenational. Er i underkant av 10 000 aksjer tilgjengelig og for å gjøre kjøpet rimeligere har selskapet nå i morgentimene kjøpt 250 mill. lbs. fuel. Etter siste påfylling har selskapet i underkant av 1 mrd lbs på tanken. 2 mrd USD skal overrekkes Airbus senere idag i bytte mot 9-10 stk A380 ;)
 
Noen som vet hva som har skjedd i Advertising seksjonen? Alle prisene har tidoblet seg og i tillegg har du flere alternativer ++

Ellers så går det ganske greit med Pioneer Airlines for tiden. Flåten inneholder 31 fly og like mange ruter. Består mest av 737-1 og 737-4, men også en A321. Aksjekursen er oppe i 1.26, har sunket litt etter utskiftninger i flåten og fuelkjøp. Alle fly er repainted etter at en ny logo for selskapet ble offentligjort forrige uke. Takk til investorene som ga en hjelpende hånd i startgropa!
fm2l28.jpg
 
Nå blir det Core Komplett Kaos. Core er å tjene penger!

Alle småfly blir solgt, vi slutter med c-sjekker og innkjøp av fuel. De store flyene (777-300 og større) forstetter å fly så lenge det er fuel i tankene. Når det er tomt for fuel selges alle fly og ledelsen pakker pengene i en koffert og sikter mot varme strøk med en stor fallskjerm.

Med andre ord, aksjekursen går nok opp en stund til og så er det slutt ;)
 
Da er SVG Airlines snart ferdig med ufasinngen av 787-8'erene.

Flåten ser slik ut for øyeblikket:

In fleet:
11: B747-400
218: A380-800
8: A330-300
13: A340-300
9: B787-8
49: A340-600
8: MD11
2: A330-200
4: A340-500
3: A350-800
75: B747-400ER

Kursen ligger på $971.80

Etter at B787-erene er ute av flåten er det A340-300, A330-300, A330-200, A340-500 og A350-800 som står for utskiftning.
 
Priser nå nylig.

Det var da voldsomt til økning også det, og jeg som må fornye på alle mine ruter nå ikveld....

Får håpe de har faste dager der det er billig fortsatt, selv om det er kommet mange flere alternativer ser jeg.
 
I underkant av 60 000 aksjer tilgjengelig i Cheapo International. Selskapet har nettopp kjøpt inn 7 stk A380 og har nå totalt 50 stk av denne i flåten.

Holdt igjen litt cash (rundt 800 mill USD) for å ta unna markedsføringskostnadene som har gått opp siden sist. Når reklame er kjøpt for en uke fram i tid så bruker vi resten på flere A380.

Løp og kjøp ;)
 
Back
Top