• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

$800 for fuel nå! Dobbel pris av det billigste, men de som glemte å hamstre på $400, har sjansen for billigere fuel nå (sammenlignet med de dyreste prisene) !
 
Da var SVG Airlines ferdig med en fase til i transformeringen mot en enhetlig flåte.

De 7 siste A340-600'ene ble solgt i dag og byttet ut med 7 A380-800'ere :)

Flåten ser slik ut pr. nå

In fleet:
12: B747-400
296: A380-800
92: B747-400ER

Neste steg er å fase ut B747-400'ene og så B747-400ER'ene.

Aksjekursen ligger nå på $ 1,180.59
 
aha, men en a380 bruker jo da rudnt 20 timer eller noe, mens 747'ern bruker vel rundt 13, så man har jo vel da mulighet til å sette den igang 2 ganger iløpet av et døgn.. eller blir det helt feil? Merker at en 767-200 faktisk kan være ca like lønnsom som en 787-8 fordi jeg får satt igang 767 to ganger med 750 000 i inntekt pr gang.
men apropos måltider - er dette noe som er lurt å satse på for å få høyere inntekter (forutsatt fulle fly)
 
Ikke så billig nå lenger, men jeg rakk å rydde opp i en del marginale ruter før det steg igjen, og ytterligere en A380 fant sin rettmessige plass i flåten som nå består av:

17 A388
70 B788
8 B744ER
10 B773LR

@Halvorsn: Catering er ikke den store moneymakeren, selv med beste (les dyreste) kontrakten klarte jeg ikke å selge til mer enn ca 80% av PAX-en. Og den store inkomsten ble det heller ikke, ca 600 tusen pr. flight.

Mvh,
 
hm, mao ikke helt verdt det.. jaja, da fortsetter jeg å ignorere det tilbudet der for en stund.. hehe (med mindre jeg vil ha pax points)
 
BJB Airlines feirer at aksjekursen har steget over 100 dollars med kjøp av selskapets tiende 380. Ante virkelig ikke at det var så stort marked mellom Oslo og de sentrale ørkensstroka i Australia, men kjempene går i skytteltraffikk. Og det er fremdeles noen aksjer ledige for heldige investorer.
 
Da var SVG Airlines ferdig med en fase til.

B747-400'ene er ute av systemet og utfasing av B747-400ER'ene er startet.

pr. nå ser flåten slik ut:

In fleet:
315: A380-800
85: B747-400ER

Kursen ligger på $ 1,214.37 for øyeblikket. :)
 
for de som er redde for at aksjekursen min fortsatt ligger på 3,06 så er dette fordi alle midler går til invistering av et snart sluttkjørt selskap og c-checks, så ikke sell, for a380er og 747ere vil bli satt inn så snart vi har fått ut alle millionene våre!
 
Ja, kjære flyselskap-eiere!
Da er fuel-prisen på 500 i øyeblikket! Kan bli LITT billigere, men benytt sjansen!
 
Back
Top