Selskapet beholder dog aksjene i Får Seasons Bislett
Øy, der er jeg eneeier
 Men kanskje du kan få medlemskap i Får Seasons Frequent Drinker (FSFD):drink
 Men kanskje du kan få medlemskap i Får Seasons Frequent Drinker (FSFD):drinkHei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Selskapet beholder dog aksjene i Får Seasons Bislett
 Men kanskje du kan få medlemskap i Får Seasons Frequent Drinker (FSFD):drink
 Men kanskje du kan få medlemskap i Får Seasons Frequent Drinker (FSFD):drinkØy, der er jeg eneeierMen kanskje du kan få medlemskap i Får Seasons Frequent Drinker (FSFD):drink

Får Seasons Airlines CEO har gått lei og kommer til å parkere flyene, så Får Seaons Securities har kommet med en salgsanbefaling på aksjen
Hvordan får man tillatelse til å drive mer en 400 ruter?

Har begynt utskiftningen av mine CL-44 men hvordan selger jeg flyet ??

Fuelen er på 400 right now.
Mvh,
Ble omtrent samme volum hos meg og, og aksjekursen tok en nosedive fra 49.30 til 48.04. Aksjeierne sliper forhåpentligvis ikke knivene....
Og siden jeg er på kjøpern likevel så grabba jeg en liten post hos deg, bizflyer.
Mvh,
Alltid på utkikk etter frekke småting, jeg.... Og ja, jeg har noen going spare jeg og.
Mvh,
Gandalf
Wizard and Dictator for Life
Feel Fine Airlines.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.