Airline Manager

Får Seasons Airlines CEO har gått lei og kommer til å parkere flyene, så Får Seaons Securities har kommet med en salgsanbefaling på aksjen

Vi kunne trenge en knapp for "automat start". Da hadde det vel vært litt enklere?

BF:cool2

Hvordan får man tillatelse til å drive mer en 400 ruter?

Grensen er 401 faktisk. Mer enn der får du ikke lov til å drive.

Da er det bare en ting å gjøre, bytte ut fly med større og eller finne nye og mer inntektsbringende ruter. ;)

Har begynt utskiftningen av mine CL-44 men hvordan selger jeg flyet ??

Du må vente til det står på bakken, så går du til fleet siden, velger det aktuelle flyet og der er det en knapp som heter sell, trykk der så er den ute av flåten.

Mvh,

Holberg Airlines har nådd en kontaktbeholdning på 1 mrd, og feirer med innkjøp av 4 A388! :)
Aksjen gjorde et fint lite hopp fra 66 til 71.8 ;)

Voyage Aviation har för $18,000,000 köpt upp hela GVA Airlines och dess flotta på 10 CRJ1000 och 3 A320-232 som är basade i Geneve.
Nu ska CRJ flottan utökas med 10 till som baseras i Hamburg och yterligare 10 i München.
Förövrigt har 2 A380 köpts in idag och Voyage har nu 14 A380.

Last edited:
Er det slutt på 400 for fuel? Var ikke noe på torsdag som jeg så iallefall. Trodde det vanligvis var mandag og torsdag som var billigdager?

Jannis Airlines har den siste uka kjøpt inn 4 stk A380 og 4 stk 777-300LR, slik at aksjen er pr i dag på 61.92.
Og tror jaggu det er noen aksjer ledige akkurat......NÅ ;)

Ble omtrent samme volum hos meg og, og aksjekursen tok en nosedive fra 49.30 til 48.04. Aksjeierne sliper forhåpentligvis ikke knivene....

Og siden jeg er på kjøpern likevel så grabba jeg en liten post hos deg, bizflyer.

Mvh,

Ble omtrent samme volum hos meg og, og aksjekursen tok en nosedive fra 49.30 til 48.04. Aksjeierne sliper forhåpentligvis ikke knivene....

Og siden jeg er på kjøpern likevel så grabba jeg en liten post hos deg, bizflyer.

Mvh,

Din frekkas!!

God investering da, forøvrig!
Har du noe til salgs da, så jeg kan gjøre et gjen-kjøp?

Alltid på utkikk etter frekke småting, jeg.... Og ja, jeg har noen going spare jeg og.

Mvh,
Gandalf
Wizard and Dictator for Life
Feel Fine Airlines.

Last edited:
Alltid på utkikk etter frekke småting, jeg.... Og ja, jeg har noen going spare jeg og.

Mvh,
Gandalf
Wizard and Dictator for Life
Feel Fine Airlines.

Kjøpte 100 000 aksjer i Feel Fine AL og da droppet kursen gitt! Går det så dårlig hos deg?

Næhhh....

Droppet kom da jeg tegnet fuel kontrakt for 300 millioner pund tidligere. Egentlig burde den stige på at man hedger fuel når den er billig....

Takk for handelen, pilen går nok oppover i løpet av morgendagen (eller dagen, egentlig), alle rutene har restart på formiddagen.

Mvh,

Back