Airline Manager

Nei, skjønte ikke helt hva du mente. En enkel skisse i paint hadde nok gjort susen.

Et nytt forslag:
68a9zr.jpg

(endrer til svg i ditt tillfelle)

Den var ikke dum. Likte denne. Kan jeg få denne?

Antar at du her et virtuelt flyselskap du og? Kan "betale" deg på den måten at jeg kjøper x antall 1000 aksjer av deg?

Fant heller ikke selskapet ditt når jeg søkte. Kan du kjøpe en aksje hos meg, så finner jeg deg under stockholders?!

Last edited:
Hjertelig takk, FlightFrog! Prøvde å finne deg i AM for å kjøpe aksjer, men finner deg ikke i det hele tatt når jeg søker?

Nok et spørsmål fra min side: er det noen sammengeng mellom advertisement på rutene og fuelprice? altså mandag og torsdag er det 5000,- pr dag på billboards for adverts?

Nei, din er ikke i riktig størrelse. Men i ditt tilfelle (+ et til) har det skjedd en feil og logoen er for stor. Etter at den er lagret og ferdig er det ikke mulig å resize uten at logoen blir uklar. Har laget en trøst:
64mpkw.jpg

PS: Du kan fortsatt bruke den andre, men vil bli strukker/forminsket i AM = uklar

trøsten var bra den også da :) Takker og bukker :)

Halvorsn, ja, det er det. Du vil finne at mandag og torsdag har de laveste fuel- og reklameprisene. De vil gå litt opp og ned selv da, men billboards varierer mellom 5 og 10 tusen. Fuel har jeg ikke fulgt nøye med på, jeg pleier å handle stort første gang jeg ser 400-tallet og så følger jeg ikke mer med på det. Men det lønner seg å følge med på klokken, hoppene kommer gjerne "at the top of the hour" - ble noen millioner fattigere fordi jeg ikke fulgte med på det.

Mvh,

Last edited:
Aksjene er desverre utsolgt. Fint dere liker logoene

Hei takk for logoen men da den skulle godkjennes fikk jeg denne mailen

Dear user

We have looked at your logo, and found that there was something wrong. Please recheck the requirements of the logo before you try to add it again.

Your logo was not approved

Regards
Airline Manger

Kan du hjelpe meg :O

Nå har Stenseth Airlines investert i sin første Concorde, som et direkte resultat av at det begynner å bli for mye penger i kassa :p Maskina er satt inn på OSL-SEA og åpningen av ruten ble så godt mottatt at det ikke gis noen åpningstilbud overhodet.
Dessuten har hub'en blitt flyttet fra Smithers til Oslo, og jeg må si jeg synes synd på ENGM RAMP som nå sliter bigtime med å få plass til alle maskinene vi bruker på non-schengen (de fleste widebody) ^_^

Da har et par av investorene i Flystyrt Airlines valgt å selge seg ut med god gevinst. Dette innebærer at vi nå har omkring 140 000 aksjer tilgjengelig for salg. Kursen er pr. nu på omkring $250, og pilen peker kun en vei, oppover!

Nå har SCIX AIRLINES fått seg logo og alt og vi har 7 ruter rundt omkring

2nbafjo.jpg

Vi har som følger
4X CL44
1X B737 800
1X A319

route_graph_in_air.php

KOM OG INVESTER !!!!!

Sjekk flightene deres

Folkens, sjekk flightene deres. Det kan lønne seg....

Hadde alle mine airborne, sjekker innom statusen, og da er de alle på bakken igen. Startet dem på nytt, millioner renner inn på kontoen. Me like.

Dette har kanskje sammenheng med den lille oppdateringen som ble gjort i ettermiddag....

Mvh,

Voyage Aviation har nu 102 flygplan. Det 100 planet blev en A340-600 som sattes in på Zürich-Windhoeck och sen köptes yterligare 2 A330-200 som har satts in på Ulanbataar och Salt Lake City.

Re: Sjekk flightene deres

Folkens, sjekk flightene deres. Det kan lønne seg....

Hadde alle mine airborne, sjekker innom statusen, og da er de alle på bakken igen. Startet dem på nytt, millioner renner inn på kontoen. Me like.

Dette har kanskje sammenheng med den lille oppdateringen som ble gjort i ettermiddag....

Mvh,

samme her.. tror det jeg også - men hakke noe imot det - særlig ikke når jeg ble trukket i fuel virker det som... deilig å slippe det med MD-80er som sluker 150 pund på mila... off...

Og takk til deg, gandalf. Godt å få konstantert det der :)

-Og da var Xibit oppe i 0,46 faktisk (0,14 på fredag) - med 12 flights hvorav 11 fra OSL og 1 fra CPH.

-og da var det ny maintenace - etter ca 1 times drift stenger de igjen... duverden så mye problemer de har for tiden altså!

Last edited:
Back