Airline Manager

Noen som ikke har, eller ønsker ny logo til sitt selskap? Lager gjerne et par.

Kan ta min egen f.eks:
wwngo1.jpg

rwqdzd.jpg

33d8npu.jpg

Lagde et utkast til begge. Hva synes dere? (mitt selskap heter foreløbig suitable pioneer airlines, men ønsker navnendring)

Last edited:
Noen som ikke har, eller ønsker ny logo til sitt selskap? Lager gjerne et par.

Kan ta min egen f.eks:
wwngo1.jpg

Må gjerne lage en til meg og :)

Hadde satt pris på det. Beklageligvis kan jeg ikke betale deg i aksjer for jobben.....

EDIT: hvilket program lager du logoene i?

@FlightFrog, om du kunne lagd en til meg hadde det vært supert. Ønsker meg noe som bruker springboken jeg allerede har i logoen min.

FlySpringbok Airlines

zasaaold.jpg

Peacock Airlines stanser alle flyvninger onsdag kl 12. Vi takker alle kunder og aksjonærer for samarbeidet.

xa71v.jpg

Har desverre ikke mulighet til å bruke den du allerede har. Fant en inne på programmet istedet. Jeg ble i hvert fall veldig fornøyd med denne!

Til alle som får. Si ifra om dere godkjenner den og har tenkt til å bruke den, da vil jeg gi dere en ny verson som passer inn på airline manager på facebook. Den jeg legger ut først er ikke tilpasset og vil bli uklar og eller strukket/forminsket.

Den ble utrolig bra og er godkjent i lange baner!
Takk skal du ha FlightFrog.

OT: Teller ikke innlegg i The No Fly Zone? Ser at FlightFrog bare har ett innlegg, noe som tydeligvis ikke stemmer.

En storaksjonær har akkurat solgt seg ut av BJB Airlines med god fortjeneste. Dermed er det igjen aksjer ledige. Kursen er nå på 24.80.

Hvis noen virkelig gidder å pynte på logoen, vil det være kjærkomment. Ønsker meg også en "member of Scanair"-tekst, kanskje istedet for det litt eplekjekke mottoet som står der nå. Og forresten finner jeg ikke Suitable airlines når jeg søker, så da får jeg heller ikke kjøpt noen aksjer.

bjb-airlines3.jpg

2ia5x1g.jpg

Ikke så lett å få akkurat helt som dere ønsker, men kommer med en nokså lik variant. (Syntes nå mottoet var greit jeg XD)

Suitable Pioneer Airlines er mitt selskap. Rart om du ikke finner det?

Logo til G' Airlines? Sier ikke nei takk til det ;)
(har gjort et par forsøk selv, men det blir aldri noe særlig av det)

34npilc.jpg

Litt vrien denne her, men prøvde å stasje opp her og der. Bare si ifra om du ønsker forandringer eller en annen vri.

Takk for gode ord, tar kvelden nå....

Ikke så lett å få akkurat helt som dere ønsker, men kommer med en nokså lik variant.

Mann, du er en jævel på logoer. Hele flåten skal prompte males om.

(Syntes nå mottoet var greit jeg XD)

Ja det har vært en god inspirasjon for de ansatte.

Suitable Pioneer Airlines er mitt selskap. Rart om du ikke finner det?

Et søk på Suitable gir ingen resultater for meg, dessverre. Får du til å sende meg en mail på Airline Manager, skal jeg handle aksjer.

Back