Airline Manager

Voyage Aviation har nu köpt tre A330-200 för trafik på mindre Sydamerika rutter. Nu beflygs La Paz, Lima och ett ställe i Argentina med A332. Trafiken till övriga Sydamerika destinationer fortsätter med A346. Snart kommer en A346a att flyttas om till ny rutt då A380 nummer 12 tas i bruk.

InterMed Airlines har nå 380 ruter (var opp i 400 men det var max så jeg ut kuttet de 20 minst lønnsomme, og en flåte i hovedsak bestående av 767-200 og 767-200ER, 757-300, A340-200 og 737-400. Disse er billige å kjøpe og billige i drift. Har over 1 milliard dollar på kontoen.

route_graph_in_air.php

I går fikk de teknisk ansatte i G' Airlines lønnsøkning, og i dag får de bevise at de er verdt det; intet mindre enn 5 av selskapets 33 fly har i løpet av dagen blitt satt på bakken for C-sjekk. Og en rask sjekk av flåtens status viser at det er flere fly på veil til sjekk i dagene som kommer... ;)

34npilc.jpg

Litt vrien denne her, men prøvde å stasje opp her og der. Bare si ifra om du ønsker forandringer eller en annen vri.

Takk for gode ord, tar kvelden nå....

Tusen hjertelig for for forslaget. :up: Var ikke dum denne gitt. Men klarer du å lage en med sirkel istedet for firkant?

Håper du forstod hva jeg mente?

PS! Hvilket program lager du disse logoene?

Nei, skjønte ikke helt hva du mente. En enkel skisse i paint hadde nok gjort susen.

Et nytt forslag:
68a9zr.jpg

(endrer til svg i ditt tillfelle)

Om noen ønsker å betale for arbeidet er det 300000 ledige aksjer etter det jeg vet. Om du ønsker å invistere (0,09per) og ikke finner selskapet, kan dere si ifra og jeg kan kjøpe noen aksjer hos dere. Da kan dere kjøpe ved å bare klikke på mitt selskap på stockholders.

Om noen ønsker å betale for arbeidet er det 300000 ledige aksjer etter det jeg vet. Om du ønsker å invistere (0,09per) og ikke finner selskapet, kan dere si ifra og jeg kan kjøpe noen aksjer hos dere. Da kan dere kjøpe ved å bare klikke på mitt selskap på stockholders.

Hva heter selskapet ditt? Leita etter Royal Pioneer Airlines men fant det ikke, mulig alle aksjer er solgt!

Det heter suitable pioneer airlines foreløbig. Men kjøper noen aksjer hos deg, så finner du meg på stockholders.

Ble veldig fornøyd med denne:
157nleo.jpg

Takk for aksjekjøp, 999,994 solgt nå XD

Vanskelig å lage logo når selskaper bare heter G, men gjorde et forsøk:
2i8vjuf.jpg
(lastet opp feil størrelse først, er nå rettet opp)

Last edited:
Nei, din er ikke i riktig størrelse. Men i ditt tilfelle (+ et til) har det skjedd en feil og logoen er for stor. Etter at den er lagret og ferdig er det ikke mulig å resize uten at logoen blir uklar. Har laget en trøst:
64mpkw.jpg

PS: Du kan fortsatt bruke den andre, men vil bli strukker/forminsket i AM = uklar

Back