Airline Manager

Bizflyer kan ønske fly nr 20 velkommen i selskapet. Den er satt inn på den lukerative ruten København - Las Piedras.

Flåten består nå av

6 B787-8
5 ERJ 190-100AR
6 B757-300 6
3 B777-300 3

Aksjekursen står i 7,40 men jeg har heller ikke funnet ut av hvordan man kjøper og selger aksjer. Men core business er ruteflyging her i selskapet! ;)

BF:cool2
 
Jannis Airlines ekspanderer igjen og åpner ny hub i Madrid, der første ruten går med en 777-300LR til Melbourne og fulle fly.

Regner med at aksjene går ytterligere i været med dette.

Jannis Airlines har følgende flåte:

2 A380-800
1 A330-300
1 A340-300
3 B757-200
1 B787-8
2 B767-200ER
5 A318 Elite
2 B757-300
1 A340-500
1 B747-400ER
1 B777-300
1 B777-300LR
 
Da er det dags for å gjøre opp status for dagen.

Følgende fly ble innlemmet i flyparken i dag:

2 X A380-800
1 X B787-8
1 X MD11
2 X A340-600
1 X 747-400ER

Aksjekursen stiger oppover og ligger nå på $272.97 :)
 
Fanken ta dere alle sammen, dere har fått meg helt hekta på dette spillet:colgate:

Our Northern Light Airlines startet opp i slutten av forrige uke har har nå fått en flåte på 10 fly. Regner med å ha ca 20 fly til helga.

Nå blir det snart Photoshop for å lage en kul logo.

Flåten består av:

4 stk Boeing 737-800
3 stk Airbus A321-200
1 stk Boeing 787-300
2 stk Boeing 787-800
 
Voyage Aviation lanserar ett nytt bokningssystem.
Bokningssystemet är uppdelat i tresteg och kodat i Adobe Flex för den bästa upplevelsen.
Samtidigt har rutter Zürich-Singapore öppnats och i morgon kommer Zürich-Vancouver att startas. Utfasningen av småflygen A319/A320 startar inom två månader.
 
Skavvi se her.

Jo.. hub'en flyttes til Chicago/Midway, ellers er flåten i stadig oppgradering. Jeg har fått gjort om opsjonen på 10 Mercure til MD-81 istedet. Denne har litt lengre rekkevidde og plass til 30 pax extra.

Det er nå 4 x MD-81 i flåten og det kommer flere hele tiden. Det er også kommet inn totalt 8 MD-90-30, to DC-10-10 og to 707'ere. De to sistnevnte sliter jeg litt med å bli kvitt, men de skal ut så snart jeg finner en brukbar erstatning.

Ellers går det 20 mercurer i fast tjeneste og de tjener mye penger for meg. På sikt skal disse byttes ut, men er ikke helt sikker på med hva ennå.

Aksjekursen er klatrende og på 1.67 i skrivende stund etter å ha vært nede litt pga fuelkjøp.
 
Cheapo International kan melde om følgende vitale data:

15 x 787-8
10 x A318 Elite
8 x A380
2 x 747-400
1 x 737-800
1 x A319-200

192 mill lbs. fuel på tanken
375 mill USD på bok
Aksjekurs: 39,51 USD

I morgen skal nok en ny A380 inn i flåten. Det kjøpes 2-3 stk nye A380 pr uke for øyeblikket.

Cheapo International tilbyr nå alle ansatte 1% rabatt på flybilletter for hvert år de har vært ansatt i selskapet. ID-billetter finnes ikke så det å komme seg på jobb er på eget ansvar og på egen regning.

Medarbeiderundersøkelsene tyder på at 99,9% av de ansatte er fornøyde med denne ordningen og at de gjerne betaler billettene selv fordi Cheapo International er et så flott selskap å jobbe i :p

route_graph_in_air.php
 
Og i det flyvning nr. 3000 tar av runder aksjekursen $2 i G' Airlines. Og mest sansynlig er det "takk og farvel" til siste CRJ i løpet av helga... :)
 
Da ble det morgenkvisten byttet ut 9 A340-200'ere inn i 787-7ere samt kjøpt inn 2 X A380-800 og 1 X A340-600 og satt inn på Australske destinasjoner.

Ny kurs er $287.73 :)
 
Litt handling på morgenkvisten her også.

Gikk for en IL-86 med plass til 350 kæll som er satt inn på Atlanta-Vancouver, samt to 757-300 som skal gå mellom London/Stansted og Chicago/Midway

Børsen likte dette godt og sendte kursen min opp i 2USD/stk, (opp fra 1.75)

Har nå 41 ruter og regner med jeg kommer til å begynne utfasing av Mercure etterhvert til fordel for noe med mere kapasitet og bedre rekkevidde. Men de er aldeles glimrende å bruke i startfasen.
 
Har gjort en flåte omlegging i forbredelse til jul

15 mercurer er solgt, 10 MD-81 + 1 757-300 til er kjøpt, så er det satt opp noe lengre ruter.

Ble endel handling idag, så nå må kontoen jobbes litt opp. Aksjekurs på 2.10 i skrivende stund
 
Jeg har 2 maskiner: En ATR 72-210 som går full hver gang fra Kingston til Santo Domingo og en A319-100CJ som har ett belegg på 95-98% på hver tur. Ligger på $100 000 income hver tur:)
 
Fellowship Airlines har satt inn sin første A380 på Oslo-Wellington :)
Den ble innkjøpt etter 2 dager med flyginger uten ekstra investeringer enn div C-checks, noe fuel og annonseringer.

akjsekursen har nådd 35,71 :)
 
Back
Top