Airline Manager

Seychellois Airlines feirer at Dreamlinern har lettet for første gang denne uken, og har kjøpt 2 stk 787-8!

Aksjekursen klarter sakte men sikkert opp mot 1,00 poeng nå, så det er bare å løpe og kjøpe!

Og på kvisten forsatte kjøpefesten! ^_^

2 X A380-800 og 1 X 747-400ER. Disse ble satt inn på Australia - UK / Canada :)

BJB Airlines har anskaffet sin første A330-300 som flyr mellom Oslo og Las Vegas. Våre MD90 fikk en kort karriere i selskapet, samtlige er nå byttet ut med A321. Resten av 737-flåten skal etterhvert byttes ut med A330 når økonomien tillater det. Aksekursjen er i øyeblikket på 3.27, så de som investerte på såvidt over 1 dollar har allerede hatt en fin avkastning. Og mer skal det bli.

Forøvrig har ledelsen i BJB Airlines inndratt all juleferie for de ansatte i påvente av at moralen skal bli bedre. BJB Airlines er da heller ingen feriekoloni.

route_graph_in_air.gif

G' Airlines har til slutt ordnet enhetsflåte med A321-200, og fly nr. 21 ble satt i rute til Nizhnevartovsk i Russland.

Nå må vel denne tråden snart begynne å nærme seg Krabi-lengde... :p

Och alla som sen tidigare har köpt A318 Elite, kan nu köpa dem igen på flottsidan. :)
Förövrigt så har Voyages 12 A346 satts i drift på Kina.

OUR NORTHERN LIGHT AIRLINES kommer til å skaffe sin andre 747-400 i løpet av ett par timer. Da vil vi ha en flåte på 28 fly. Aksjen har gått opp hele tiden og er nå oppe i 13,15.

Southwest Europe Airlines vokser stadig:

route_graph_in_air.php

Snart på tide å skifte navn kanskje.. 77 fly i flåten, stort sett 737 og 767, samt 2 787

Cheapo International har i morgentimene kvittet seg med ruter som det var mindre enn 90 % etterspørsel etter. I tillegg er rutenettet kraftig utvidet fra 40 til 70 ruter etter at selskapet kjøpte inn 30 nye A318 Elite. Selskapet posisjonerer seg på bedre tider i Business-segmentet og har nå talt 40 stk A319 Elite i flåten. En ny A380 er også bestilt og skal overleveres i løpet av kvelden.

Plutselig slo det meg hvorfor Barcelona-Freetown har noe synkende demand... Jeg bruker 737-900ER der, hva bruker du?

Er det forresten noen som har gått til anskaffelse av Concorde? Den er svinedyr, men gir den noe igjen (høyere billettpriser pr. sete, bedre reputation etc)?

Jannis Airlines har idag kjøpt inn sin A380 nr 3, som ble satt inn på ruten MAD-Melbourne med fullt fly.
Det ble gratis servering på turen, da dette var selskapets første A380 ved huben ved MAD og det må jo feires :)

Hos Komplett Kaos renner pengene brukbart inn ved en kombinasjon av diverse flytyper. MD-88/MD-90-30ER tar 172 pax og har god rekevidde så det er en del av dem i stallen nå, sammen med ERJ-190 og litt annet rusk.

I beste Komplett kaos-ånd er seatingen på MD-ene 2+3 og 3+2 på annenhver rad. Litt kaostisk ifbm. boarding, men det ligger i selskapets ånd.

I forbindelse med julen får alle mannlige passasjerer en pepperkakekone, og alle damene får en pepperkakemann servert sammen med kaffe, te eller gløgg. Rosiner og mandler i gløggen koster ekstra. Som plaster på såret til de som sitter på en primtallsrad eller har midtsete deles det ut gratis mandler og rosiner.

PolarFox airlines har gjort endel de siste dagene:

*Mercure flåten er mer eller mindre faset ut,25 Mercure er ute og byttet med IL-86,Boeing 757-300 og MD-81.

Jeg har endel på kontoen som jeg kommer til å invistere i nye fly iløpet av dagen. I jula blir jeg uten nettforbindelse en stund så da blir det stortsett bare å sende avgårde flyene fra Iphone, og spare opp penger.

Aksjekursen er på 3.60 og klatrer kraftig etter ett lite stillestående.

Dreit meg litt ut på nattens fuel handel. Skulle kjøpe 11 mill lbs, men la inn ett tall for mye:drunk: Så da ble det ikke noe ny 747-400 i dag:angry:

Men på det posetive så er det lenge til jeg trenger mer fuel.

Når det gjelder AM på Iphone, trenger jeg noe tilleggs program eller er det via facebook appen?

For å spille AM på iPhone bruker jeg å komme til siden via Safari nettleser, og når du er på Facebook, skal du ha mulighet til å velge "regular page", slik som du ser på en vanlig PC.

Da er parafintanken fylt opp med 12M lbs til $400/1K, og aksjen fikk et lite dipp. De som kjøper på bunn og selger på topp så er det tid for kjøp i Komplett Kaos nå. :up:

Har også kjøpt litt i MSK Express, regner med at det blir fart på den aksjen nå når CEOen er i gamlelandet. :old

Voyage Aviation har nu en flotta på 69 plan varav 11 A330-343X, 15 A340-642, 19 A321-231, 8 A320-231, 6 A319-131, 10 A318 Elite.

Nuaste rutten går med A340-600 från Zürich till Uruguay och var fullsatt vid första avgången.

Vår aktie står nu på 28 dollar.

Sånn da er siste flyet for ett par dager handlet inn.

Valgte å satse på en IL-96 med LAAANG rekkevidde og plass til over 400 sjeler.

PolarFox har nå 47 ruter over hele verden med MD-81/90 og Boeing 757-300 og 787-8 som primerfly med noen gjesteopptredner med andre maskiner.

Aksjekurs på 4.67 så den er virkelig på vei opp.

Nå blir det lite flykjøp og mye flyving til jeg kommer tilbake fra juleferie.

Ingen juleferie for MOW Airlines. Alle ansatte har fått en papirpose med julenissehatt, nødproviant og et telefonkort (10 minutter) til å ringe familie og venner med og ønske god jul. Håper på en konfliktfri jul og at ikke pilotene oppdager at de er den dårligst betalte arbeidsgruppen i selskapet riktig ennå .. ;)

Back