Airline Manager

Om det blev fel med namnet (alltså dubbla Airlines) kan du ändra genom att kontakta utvecklarna via Contact länken i botten.

Voyage Aviation Group Ltd. Press Office

Tooday it was announced that Voyage Aviation has been granted rights to start up a subsidary in Qatar.
The hub will ofcourse be Doha, and is currently used as a VIP hub by Voyage Executive.

The fleet that will be based at Doha will consist of Airbus A321 and 787-8.

At the same time Voyage announced that they will buy their ninth 787-8 and pull it into traffic at the Zürich-Perth route.

Voyage Aviation consists of Voyage Aviation International, Voyage Aviation Scandinavia, Voyage Aviation Qatar and Voyage Aviation Executive.

The current fleet consists of 10 A318 Elite, 6 A319, 5 A320, 15 A321, 9 787-8, 1 787-3 and 10 F100's.

Voyage Aviation Group is a member of Scanair Alliance.

Noen som har A380'ere?

Hvor har dere satt dem inn der dere får god utelling på pax og billettpris? Tips mottas med takk. :)

Har 8 A380, og de flyr stort sett med stinn brakke på Montevideo og Buenos Aires. De flyr så langt som mulig ut av disse to byene. Kjører selvsagt billboard reklamer.

Har du satt alle 8 på Montevideo og Buenos Aires?

Jeg har satt mine 9 stort sett på Oceania og 1 på Sør Amerika.

Men det kommer flere for hver dag som går. Så da er det greit å ha noen ide på hvor en skal sette disse inn.....

Men takk for svar :)

De flyr:
Baucau - Zanderij
Beijing - Buenos Aires
Seoul - Buenos Aires
Montevideo - Seoul
Lima - Phuket
Montevideo - Beijing
Perth - Charlotte
Dublin - Auckland

Her er iallefall mine:

London - Melbourne

Frankfurt - Perth

Frankfurt - Auckland

Frankfurt - Wellington

Madrid - Wellington

London - Wellington

New York - Perth

Manchester - Melbourne

Tokyo - Rio De Janeiro

British Airways har gått til inkjøp av 2stk. IL-86. Drar passasjerer som bare det! ^_^

Jeg er normalt sett skeptisk til Russisk, men dette for holde til jeg skal oppgradere flåten en gang i fremtiden :)

LCH78 satte nå i formiddag i drift sin nye Boeing 787-8. Den går i mellom Guadalajara og Nairobi.

LCH78 satte nå i formiddag i drift sin nye Boeing 787-8. Den går i mellom Guadalajara og Nairobi.

Ja, det er jo en velrenomert rute!:lol:

I ettermiddag åpner forøvrig Bizflyer Airlines sin nye hub i Manila!

BF:cool2

Seychellois Airlines har lagt ned ruten mellom New York og Beijing, og Dubai og Beijing, samtidig som hub'en er flyttet fra Dubai til Frankfurt hvor nye ruter til Kingston og Nairobi ble åpnet! Begge rutene ble sendt avgårde helt fulle, så dette lover godt.

Seychellois Airlines har fortsatt ingen planer i nær fremtid om å ekspandere til øyriket som gav navnet til kompaniet!

Idag byttet flyseleskapet mitt navn ifra British Airways Airlines til AtlantisBlue Airlines. Dette feiret vi med å åpne en ny rute ifra London til Perth med en helt ny 787-8. Flyet lettet helt fult og det skal settes inn en annen 787-8 på samme strekning.

Stock Rate:
up.png
1.99

Så bare å investere! ;)

Rutenettet mitt so far:

route_graph_in_air.php

Last edited:
Ekspansjoner er det også i G' Airlines, hvor fly nr. 10 nettopp ble satt i aktiv rutetrafikk.

Flåten består nå av:
1x 737-700
1x DHC8-Q300
8x CRJ100

Og rutenettet:
route_graph_in_air.php

Aksjene er nå på $0.12

Og her er rutekartet til Cheapo International (fortsatt aksjer ledige;)).

Som dere ser så går man bort fra hub-konseptet og kjører kun ruter som er lønnsomme. Hvordan crewet kommer seg til og fra disse stedene er litt opp til dem selv. Det er vel derfor vi heter Cheapo International Airlines :p

route_graph_in_air.php

Og her er rutekartet til Cheapo International (fortsatt aksjer ledige;)).

Som dere ser så går man bort fra hub-konseptet og kjører kun ruter som er lønnsomme. Hvordan crewet kommer seg til og fra disse stedene er litt opp til dem selv. Det er vel derfor vi heter Cheapo International Airlines :p

Haha! Konge! :p
Jeg liker hubløsningen, det ser så mye mere ryddig ut synes jeg (no offence liksom). Og jeg har heller ingen rute med demand under 90% ^_^

Last edited:
Jeg liker også hub-konseptet, fordi det ser ryddigere ut... Men det har jeg ikke akkurat fulgt selv, så mitt rutekart er tre ganger mer rotete enn Cheapos...

Holberg airlines er opp til 2.19 og har endelig passert 100k passasjerer! :)
2xA340 er kjøpt inn samt 2 nye 737-700 til litt kortere ruter.

Attachments

• route_graph_in_air.php.jpg
    route_graph_in_air.php.jpg
    20.5 KB · Views: 108
Back