• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Mulig at jeg har kjøpt opp kvota av hva som kan kjøpes? Jaja.. Tjener godt på de aksjene jeg har, jeg ;)

Ingen tvil om at Billboard annonsering virkelig drar opp paxantall på rutene. PS Airlines er på full fart oppover og to nye langlinjer, Trondheim-Doha og Oslo-Yakutsk, begge med B757-300 legger grunnlaget for ytterligere ekspansjon.:D

B737 flåten flyr inn penga i Europa :D

Løp og kjøp aksjer til under 1 USD!

Da er SVG Airlines snart ferdig med den egenpåførte forbudet mot innkjøp i helgen.

Dette har ført til et innkjøp for fuel for $100 mill til en pris på $400 pr 1000 lbs.

Ingen fly har joinet den eksisterende flåten. Dette kombinert med masse billig fuel på lager har genert en kontant beholdning på over $1. mrd.

Ny kurs: $147.90

EDIT: Satt på hytta hele helgen. kjørte AM fra HTC.
Jeg er IKKE hekta?! Neida ^_^

Last edited:
Høres bra ut pjalle!
Hvilken HTC har du? Har S740 selv ;)

Holberg er i farta og har kjøpt 4xA342! Aksjen er opp til 2.80.
Har også handlet 25 mill lbs fuel i helga.

-S;)

MOW Airlines har akkurat gått til anskaffelse av 772LR nummer tre, og aksjekursen gjorde nok et byks oppover etter at shuttleruten Johannesburg-Fairbanks ble innviet. Er nå iferd med å standardisere flåten i 777LR og 787-8, og markedet synes å ha reagert positivt på dette.

Vi har lanserat våran avskaffningsplan på Voyage Aviation.
Planen innebär att A330-300 och A340-300/500 ersätter våra 12 787 av modellerna -3 och -8.
Anledningen är att vi ska ha enbart Airbuser inom en snar framtid, och då ersätter vi också Fokker 100 med A319 och A320.
Under en kort period kommer 747-100 leasas in, för att ersätta 787 på Zürich-New York. Den kommer senare att ersättas av A330-343X.

Nu är Voyage's 747-100 utbytt mot en A330-343X och vi meddelar att vår rutt mellan Zürich och New York har lagts ner. Istället har Zürich-Panama City startats.

Happy Holiday!
10 000 lågprisbiljetter på long-haul flygningar från Zürich.

Høres bra ut pjalle!
Hvilken HTC har du? Har S740 selv ;)

Holberg er i farta og har kjøpt 4xA342! Aksjen er opp til 2.80.
Har også handlet 25 mill lbs fuel i helga.

-S;)

For øyeblikket har jeg en HTC P3450 Touch (jobbtelefon). Grei nok, men dette er reserve-telefonen min (for en godt stund).

Har ikke akkurat giddet å se etter ny telefon..... ;)

Liten manual som funka for meg. Last ned og installer Opera Mini. Lag en favorite på denne adressen. http://apps.facebook.com/airline_manager/route.php

Så er du noen få klikk fra å kunne sende flyene avgårde når ikke er i nærheten av en PC med internett. :up:

Voyage Aviation Scandinavia kommer att få sin flotta på 10 Fokker 100 utbytt mot Airbus A319 og A320 inom en vecka. Redan har SE-RFB, som tidigare flög Stockholm-Beirut, senare Billund-Antalya blivit ersatt av den A320 nummer 6 i flottan (HB-VFA). Hela HB-VE* registret är uppfyllt med A319/A320/A321.
Voyage Scandinavia kommer nu också att integreras i Voyage International, där av Schweizisk registrering.
I morgon kommer Voyage's fjärde A330 att sättas in och ersätta 787 på Zürich-Seattle.

Flyglobe airlines har kjøpt inn sin første 787-800. Kursen gjorde ett hopp , og ligger nå på 1.57 usd per stk ;)

Back