Airline Manager

Mulig at jeg har kjøpt opp kvota av hva som kan kjøpes? Jaja.. Tjener godt på de aksjene jeg har, jeg ;)

Ingen tvil om at Billboard annonsering virkelig drar opp paxantall på rutene. PS Airlines er på full fart oppover og to nye langlinjer, Trondheim-Doha og Oslo-Yakutsk, begge med B757-300 legger grunnlaget for ytterligere ekspansjon.:D

B737 flåten flyr inn penga i Europa :D

Løp og kjøp aksjer til under 1 USD!

Da er SVG Airlines snart ferdig med den egenpåførte forbudet mot innkjøp i helgen.

Dette har ført til et innkjøp for fuel for $100 mill til en pris på $400 pr 1000 lbs.

Ingen fly har joinet den eksisterende flåten. Dette kombinert med masse billig fuel på lager har genert en kontant beholdning på over $1. mrd.

Ny kurs: $147.90

EDIT: Satt på hytta hele helgen. kjørte AM fra HTC.
Jeg er IKKE hekta?! Neida ^_^

Last edited:
Høres bra ut pjalle!
Hvilken HTC har du? Har S740 selv ;)

Holberg er i farta og har kjøpt 4xA342! Aksjen er opp til 2.80.
Har også handlet 25 mill lbs fuel i helga.

-S;)

MOW Airlines har akkurat gått til anskaffelse av 772LR nummer tre, og aksjekursen gjorde nok et byks oppover etter at shuttleruten Johannesburg-Fairbanks ble innviet. Er nå iferd med å standardisere flåten i 777LR og 787-8, og markedet synes å ha reagert positivt på dette.

Vi har lanserat våran avskaffningsplan på Voyage Aviation.
Planen innebär att A330-300 och A340-300/500 ersätter våra 12 787 av modellerna -3 och -8.
Anledningen är att vi ska ha enbart Airbuser inom en snar framtid, och då ersätter vi också Fokker 100 med A319 och A320.
Under en kort period kommer 747-100 leasas in, för att ersätta 787 på Zürich-New York. Den kommer senare att ersättas av A330-343X.

Nu är Voyage's 747-100 utbytt mot en A330-343X och vi meddelar att vår rutt mellan Zürich och New York har lagts ner. Istället har Zürich-Panama City startats.

Happy Holiday!
10 000 lågprisbiljetter på long-haul flygningar från Zürich.

Høres bra ut pjalle!
Hvilken HTC har du? Har S740 selv ;)

Holberg er i farta og har kjøpt 4xA342! Aksjen er opp til 2.80.
Har også handlet 25 mill lbs fuel i helga.

-S;)

For øyeblikket har jeg en HTC P3450 Touch (jobbtelefon). Grei nok, men dette er reserve-telefonen min (for en godt stund).

Har ikke akkurat giddet å se etter ny telefon..... ;)

Liten manual som funka for meg. Last ned og installer Opera Mini. Lag en favorite på denne adressen. http://apps.facebook.com/airline_manager/route.php

Så er du noen få klikk fra å kunne sende flyene avgårde når ikke er i nærheten av en PC med internett. :up:

Voyage Aviation Scandinavia kommer att få sin flotta på 10 Fokker 100 utbytt mot Airbus A319 og A320 inom en vecka. Redan har SE-RFB, som tidigare flög Stockholm-Beirut, senare Billund-Antalya blivit ersatt av den A320 nummer 6 i flottan (HB-VFA). Hela HB-VE* registret är uppfyllt med A319/A320/A321.
Voyage Scandinavia kommer nu också att integreras i Voyage International, där av Schweizisk registrering.
I morgon kommer Voyage's fjärde A330 att sättas in och ersätta 787 på Zürich-Seattle.

Flyglobe airlines har kjøpt inn sin første 787-800. Kursen gjorde ett hopp , og ligger nå på 1.57 usd per stk ;)

Back