Airline Manager

Seychellois Airlines har nå fått en logo, hvor vi også har inkludert "A member of the Scanair Alliance"
Litt omrokkeringer i rutenettet, og kvittet oss med noen jets, fått nye jets, og opprettet nye ruter. Ruta fra Mexico til Grønland er lagt ned på permanent basis. :P

1 A320-200
2 A318 Elite
1 A319-100CJ
1 DHC-8-Q300

Selv om navnet vårt kanskje skulle tilsi at hub'en vår er på Seychellene, så har vi faktisk ingen ruter dit enda, men det ligger inne i våre fremtidsplaner.

Investorer ønskes velkommen!

Da har SVG Airlines investert i selskapet ditt. Make me proud :old

Dessverre har vår stock rate gått litt ned siden igår, men det skyldes som sagt tidligere nevnte omorgansiering av rutenett og flåte.

Regner med å snu den negative trenden i løpet av noen timer!

Da har SVG Airlines investert i selskapet ditt. Make me proud :old

Tusen takk for det!

Eg fikk en mail om cargo oppdrag her på fredag, en tur ifra Hamburg til Oslo om å fly 15 tonn. Tenkte at dette kunne være noe å satse på og leide en A300 for en mnd, pris 200.000. Har kun hatt ett oppdrag. Så dette er bare å styre unna , tydeligvis

Eg fikk en mail om cargo oppdrag her på fredag, en tur ifra Hamburg til Oslo om å fly 15 tonn. Tenkte at dette kunne være noe å satse på og leide en A300 for en mnd, pris 200.000. Har kun hatt ett oppdrag. Så dette er bare å styre unna , tydeligvis

Jupp, har samme erfaring jeg og. Styr unna

Man trenger jo ikke leie det største flyet med en gang. Jeg gjorde leasing avtale om en måneds leie av en DC-3, og får cargo-oppdrag et par ganger i uka med den. Ikke de store pengene, men det går i +

btw:
Fellowhip Airlines er pr idag:
B767-200 1
B757-300 5
B737-900 4
B737-400 8
B737-500 2
MD-81 6
MA-60 1

Keep Them Flying division har disse:
DC-3 1
CV-240 1
Ambassador 1
Viscount 800 1
DC-7C 1

aksjen står nå i 1,81 :)

Last edited:

Jupp, har samme erfaring jeg og. Styr unna

Jeg fikk ett oppdrag igår med å frakte 15 tonn cargo som jeg fikk 1,5 mill$ for, ikke ille betalt det for en jobb.

Det er vel smuglerdiamanter antar jeg? Fikk samme tilbud fra Cape Town, og det turde jeg ikke. Kan vel ryke på bot i mangemillionersklassen der.

Det er vel smuglerdiamanter antar jeg? Fikk samme tilbud fra Cape Town, og det turde jeg ikke. Kan vel ryke på bot i mangemillionersklassen der.

Ikke noe problemer med denne turen, alt gikk fint for seg og 1,5 mill$ rett på kontoen.
Men jeg var litt skeptisk, da jeg synes betalingen var veldig bra.

Det var værre med en last cargo jeg hadde fra Cuba til Miami, der ble det bot gitt.....:lol:

Ikke noe problemer med denne turen, alt gikk fint for seg og 1,5 mill$ rett på kontoen.
Men jeg var litt skeptisk, da jeg synes betalingen var veldig bra.

Det var værre med en last cargo jeg hadde fra Cuba til Miami, der ble det bot gitt.....:lol:

Hvor mye i bot? :skep

German Wings Airlines:

1 Airbus A318 ELITE.
2 Boeing 737-800.
3 Boeing 737-500.
2 YAK-42D.

Ikke så veldig stor ennå.. :)

Kom gjerne med tips om hvordan jeg kan vokse fortere. ;)

Last edited:
Om vi tar den som allianselogo og så skriver Scanair Alliance under? Og så "A Scanair Alliance Member + logo"

Vad tycker ni?

Attachments

• scanairalliance.jpg
    scanairalliance.jpg
    98.3 KB · Views: 114
  • voy.jpg
    voy.jpg
    36.2 KB · Views: 115
  • voy3.jpg
    voy3.jpg
    34.9 KB · Views: 117
Last edited:
Det fungerer nå. Kjøpte 1 lbs for å teste. Prisen er $800. Tror jeg har is i magen og venter til i morgen. Har enda 40 mill på tanken. :)

Back