Airline Manager

Om vi tar den som allianslogo och sen skriva Scanair Alliance under? Och sen ''A Scanair Alliance Member +logo'' =

Om vi tar den som allianselogo og så skriver Scanair Alliance under? Og så "A Scanair Alliance Member + logo"

Da skal ERJ-190 ut av flåten i løpet av kort tid. 2 av 3 er allerede ute av flåten, mens vi venter på den siste skal lande fra OSL. Kursen har sunket betraktelig akkorat nå. Så jeg gir dere et godt tilbud på aksjer nå i Dipper Airlines for dere som er oppe sent. I løpet av 1 time vil nok kursen være en del høyere spås det.

Om vi tar den som allianslogo och sen skriva Scanair Alliance under? Och sen ''A Scanair Alliance Member +logo'' =

Om vi tar den som allianselogo og så skriver Scanair Alliance under? Og så "A Scanair Alliance Member + logo"

110 percent right!

Option 1 for the logo's alliance text:
staralliance.gif

Option 2 for the logo's alliance text:
logo2.gif

Last edited:
Da er endringene i Dipper ferdig.

Da har vi følgende flåte:

4 787-8
1 A318 elite
2 737-700
1 767-400ER

Last edited:
Da har utvidelsen begynt hos G' Airlines med en CRJ. Økonomien er trang, men det er lys i tunellen med 3 ruter som alle har over 90% demand og ellers grønne tall.

Refvik Airlines har nå 18 fly i flåten:

5x Boeing 777-300 går rutene fra Houston til hovestader i Europa kor kapasiteten blir fullt utnytta
10x Boeing 787-800 går på rutene fra Houston til Asia/Australia kor rekkevidda på flya blir maks utnytta
2x Airbus A380-800 går på rutene fra Houston til Asia/Australia kor stor kapasitet trengs
1x Boeing 777-200LR går som VIP for konsernledelsen

Plana er å øke til 5x A380, deretter blir det varianter av B777 som skal inn i flåten...

Aksjerkursen er nå på $ 17.82, beholdningen på fuel er 157 mill LBS

Søker også medlemskap i Scanair Alliance om muligt...

Last edited:
Flottstatus Voyage Aviation International:
6 A319
5 A320
13 A321
1 737-700ER
2 767-200
1 787-3
3 787-8

Voyage Aviation Scandinavia
10 F100 Tay 650

Voyage Aviation Business
10 A318 Elite

Flyglobe Airlines har kjøpt 14 A318 Elite ;) Kommer til å kjøpe flere etterhvert. Aksjene mine har ``flydd`` fra 0.30 til 0.35 på noen timer :D !

Got it!

Hørtes bra ut!

La oss nå ikke selge bjørnen før skinnet er skutt! ^_^

Alt denne brainstormingen innbefatter jo (delvis) at dersom en allianse skal bli en realitet, så mo jo det være mulig. Hvis ikke blir det jo bare at vi blir "buddies", men flyr uavhengig av hverandre og gir hverandre tips, men med en firmalogo som er tagget med allianselogoen.

Her er foreløpig siste og eneste svar i denne saken....

http://www.facebook.com/topic.php?a...g=4c08d34feb2129bc3b33366ec09e6f62&topic=1190

I dont think you can start a formal alliance. You can however in your circle of friends tell each other when you expect your stock prices to go up or down and make a bit of profit in the manipulation. This is illegal in the real world but AFAIK there is nothing stopping it in AM

Daygot Airlines har nå 3 ruter fra AMS til JFK, MAN og Moskva.
Men da jeg skulle kjøpe fuel så trekkes det beløp men jeg får ikke fuel er det en bug ??
Hvor melder man fra om bug??

Nå er A318 elite bortevekk fra lista, noen som vet om flyet var ``easter egg`` ? Oddi :) det er nok en bug.

La oss nå ikke selge bjørnen før skinnet er skutt! ^_^

Alt denne brainstormingen innbefatter jo (delvis) at dersom en allianse skal bli en realitet, så mo jo det være mulig. Hvis ikke blir det jo bare at vi blir "buddies", men flyr uavhengig av hverandre og gir hverandre tips, men med en firmalogo som er tagget med allianselogoen.

Her er foreløpig siste og eneste svar i denne saken....

http://www.facebook.com/topic.php?a...g=4c08d34feb2129bc3b33366ec09e6f62&topic=1190

Joda, ser den

Daygot Airlines har nå 3 ruter fra AMS til JFK, MAN og Moskva.
Men da jeg skulle kjøpe fuel så trekkes det beløp men jeg får ikke fuel er det en bug ??
Hvor melder man fra om bug??

Scroll helt ned på siden, velg "contact" og send en mail :)

Seychellois Airlines har nå fått en logo, hvor vi også har inkludert "A member of the Scanair Alliance"
Litt omrokkeringer i rutenettet, og kvittet oss med noen jets, fått nye jets, og opprettet nye ruter. Ruta fra Mexico til Grønland er lagt ned på permanent basis. :P

1 A320-200
2 A318 Elite
1 A319-100CJ
1 DHC-8-Q300

Selv om navnet vårt kanskje skulle tilsi at hub'en vår er på Seychellene, så har vi faktisk ingen ruter dit enda, men det ligger inne i våre fremtidsplaner.

Investorer ønskes velkommen!

Back