Robin882
ScanFlyer Gold
Om vi tar den som allianslogo och sen skriva Scanair Alliance under? Och sen ''A Scanair Alliance Member +logo''
Jeg forstod ikke helt, beklager. Min svensk er ikke så bra vb-

Hva betyr "sen"?
Om vi tar den som allianslogo och sen skriva Scanair Alliance under? Och sen ''A Scanair Alliance Member +logo''
Om vi tar den som allianslogo och sen skriva Scanair Alliance under? Och sen ''A Scanair Alliance Member +logo'' =
Om vi tar den som allianselogo og så skriver Scanair Alliance under? Og så "A Scanair Alliance Member + logo"
Got it!
Hørtes bra ut!
I dont think you can start a formal alliance. You can however in your circle of friends tell each other when you expect your stock prices to go up or down and make a bit of profit in the manipulation. This is illegal in the real world but AFAIK there is nothing stopping it in AM
La oss nå ikke selge bjørnen før skinnet er skutt! ^_^
Alt denne brainstormingen innbefatter jo (delvis) at dersom en allianse skal bli en realitet, så mo jo det være mulig. Hvis ikke blir det jo bare at vi blir "buddies", men flyr uavhengig av hverandre og gir hverandre tips, men med en firmalogo som er tagget med allianselogoen.
Her er foreløpig siste og eneste svar i denne saken....
http://www.facebook.com/topic.php?a...g=4c08d34feb2129bc3b33366ec09e6f62&topic=1190
Daygot Airlines har nå 3 ruter fra AMS til JFK, MAN og Moskva.
Men da jeg skulle kjøpe fuel så trekkes det beløp men jeg får ikke fuel er det en bug ??
Hvor melder man fra om bug??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.