Airline Manager

Går litt smått, ja .. heldigvis har jeg lagt om til kun ultra-longhaul, så det blir minimal inngripen i arbeidstiden .. ;)

Det tar tydeligvis lang tid å skaffe seg penger til større fly
Begynte på tirsdag , har en B738 og 2 stk ATR, Ingen store inntekter derfra nei

Er det mulig å finne alle dere andre sine selskaper også?
Mitt heter World Explorer Airlines :p

Det tar tydeligvis lang tid å skaffe seg penger til større fly
Begynte på tirsdag , har en B738 og 2 stk ATR, Ingen store inntekter derfra nei

Er det mulig å finne alle dere andre sine selskaper også?
Mitt heter World Explorer Airlines :p

Kvitt deg med ATR'ene, gir smått med inntekter. La B738 gå på lukrativ, gjerne litt lang strekning så den drar inn i størrelsesorden 150-20000 pr. flight. Da går det raskt og nå noen mill. så du kan kjøpe 737-500/400 etc og du er i gang.

Sats på volum, kombinert med rekkevidde .. 734 er en bra moneymaker hvis den brukes riktig ...

Windflower Airlines er mitt selskap (ikke spør om navnet:p)
Men nå er AM nede for vedlikehold... Og jeg som hadde sett fram til å ta en tur innom nå som jeg kom hjem fra jobb... ;)

Og der bikket vi .60 på aksjen!

500% avkastning på de som kjøpte når man sa det! Men det er enda ikke for sent ;)
Kjøp nå, for vi stiger mye, hver dag!

CEO
Holberg Airlines

Da har SVG Airlines anskaffet seg A380 #4

Aircraft on route: A380-800
Registration: LN-CIA
Last flight: 2009-11-20
Available seats: 644
Ticket price: $ 9,278
Estimated passengers: 464
Total ticket income: $ 4,304,992
Flight time: 19:38
Distance: 18,555 km
Demand: 90 %

Airport taxes: $ 200,000
Fuel consumption on route: 352,545 lbs

Og aksjekursen fikk seg et lite hopp, opp til $91.28

Noen som kan fortelle hvordan eg kan selge fly ?
Finner ikke ut hvor det gjøres

Du går inn på "Fleet", da vil du få en oversikt over dine fly. Og bruker du knappen "show", så
vil du få muligheten til å selge fly.

PS! Som en selvfølge kan du kun selge når flyet står på bakken:-)

G' Airlines er nystartet, og har en 737-700 og en DHC-8-Q300 gående (ATR ble for tørst). Kursen ligger på 0.07 for øyeblikket, i tilfelle noen er investeringshungrige...

Da har man kjøpt sin 7. 757-300 og satt inn på Oslo-Doha og den 4. 767-200 som er satt inn på Oslo-Entebbe.....og aksjen stiger og stiger

Hehe .. been there, done that ... Loenner seg aa ta litt i naar det gjelder fuel ..

To fly paa C-cjekk .. hmm ... kanskje man skal begynne som Ryanair ...

Ellers er kursen stigende og kontantstroemmen oekende. ;)

F**n. Tom for fuel og prisen er nå $2,100...
$900 nå.

Her i gården ankom nettopp A380 nr.4, og ble satt direkte inn på Phuket-Lima. Kursen nærmer seg 100 med stormskritt, og kan fort komme til å passere i løpet av dagen.

I natt bikket JWA 100,000 pax, og feirer med innkjøp av nye B787 til stadighet. Snart på tide å utvide med ennå større fly - men sikrer et steady cash flow først. :)

Nu ryker Voyage Aviations 2 sista 737-600.
Tack för eran karriär i bolaget.
Detta medför att Baku försvinner som destination, för att vi går över till vinterprogramet.

Back