Airline Manager

Da var fuelen nede i 600 igjen, fra 2300.

På tide og begynne og hamstre og håpe på at kursen stuper ned til 400 igjen?

Og da svinge aksjekursen ned til 22,24

Slo til å kjøpte 1mill fuel, var "greit" å fylle opp litt nå synes jeg. ;)

Men fortsatt ingen som vet hvorfor Jannis Airlines ikke vises i oversikten der man kan handle aksjer?

Cheapo International har i underkant av 25 mill fuel på lager, så her trenger man ikke å bruke penger på fuel på en liten stund ennå ;)

Prisene har vært relativt stive i dag. Men, iflg alle andre dager synker prisene utover kvelden. Fikk selv kjøpt suppe til $ 100 i går.

Å kjøpe suppe midt på dagen, er kanskje ikke raskeste veien til konkurs, men den sikreste.

JomAir Airlines har skiftet base fra OSL til KSU, (eller "Kristianslund" som det ligger inne som i spillet :D) og befinner seg dermed i et litt mer rett element :)

Her spares det peng til storhandel av suppe i morgen. Noen tusen kips blir nok innkjøpt.

Da har Cheapo International kjøpt seg sin sjette 787-800 og satt denne inn i trafikk. Jomfruturen fra OSL til POM ble en suksess med 100 % belegg. Aksjekursen fortsatte dermed oppover ;)

Her er HEY Airlines sin status..

Route Aircraft Last flown Ready in Demand

Samara - Oslo MD80 96 %

Karachi - Oslo 757-200 97 %

Denpasar - Oslo B787-800 97 %

Madrid - Philadelphia B757-200 99 %

Dakar - Madrid CRJ 200 91 %

Tripoli - Oslo B737-800 95 %

Oslo - Amman A321-200 93 %

Lagos - Madrid A319-200 99 %

Madrid - Tegucigalpa A340-200 95 %

Bare å satse...

Skjønner ikke hvordan dere klarer å ekspandere så fort? Bur dere på Facebook?

Det er nok litt boling via paypal inne i bildet for å klare å vokse så fort .... ;)

En liten halvtime til, så kommer nok 757 nummer to til basen min .. fuelkjøp og et par kanselleringer ga en liten forsinkelse ...

Hos meg er nå snart alle ATR42 ute av flåten, og B738 og 319 er også på vei ut. Neste offer blir Q400. Planen er å redusere flytypene kraftig, og etter hvert ryker nok også E190 og 320.

Hos meg er nå snart alle ATR42 ute av flåten, og B738 og 319 er også på vei ut. Neste offer blir Q400. Planen er å redusere flytypene kraftig, og etter hvert ryker nok også E190 og 320.

Samme som jeg gjør! Og da etterhvert gå over til store fly. Store fly + lange ruter = fetere lombok=):up:

Back