• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Samme som jeg gjør! Og da etterhvert gå over til store fly. Store fly + lange ruter = fetere lombok=):up:

Men ett sted MÅ man begynne, så derfor har jeg mine 3 E190 i full drift ennå til jeg får kjøpt større fly.

Da var LN-TZB levert og i trafikk på den lukurative ruten OSL-Irkutsk! Her snakker vi frekkere ruteskaping enn DY! :stir

Hadde en liten nedtur på noen cent på aksjekursen i dag. Måtte prioritere kjøp av mer suppe. Men den er på vei opp igjen....

Her er en foreløpig status på flyparken

B747-400 2 stk
B737-800 23 stk
A319-200 32 stk
A320-200 5 stk
A330-300 3 stk
A340-300 1 stk
B757-200 34 stk
B787-800 13 stk
A340-600 1 stk
B767-200ER 15 stk

Akjekursen ligger nuh i $ 22,49

Så det er enda en god investering å sette alle pengene du har i SVG Airlines. :)

Nei, men kan ha så mange fly man vil ha i luften til hver en tid. Jeg har 130 fly som flyr nå.

Får så se hvem som har kjøpt aksjer av deg går du inn på stocks - stockholders. :)

Har vel 102 fly jeg nå å deriblant 38 B738, og 18 B752 som opererer over hele verden..:)

Nå står to fly på C-Check så taper litt penger nå...xD

God morgen fra TDK Airlines.
Ny dag nye muligheter :) Aksjekursen gikk fra $12.83 til $13.17 (kl 09:23 - $13.44) i løpet av det siste døgnet.
Grunnen til at den har gått så "tregt" var innkjøp av meget dyr bensin i går, pluss lønnsforhandlinger, pluss litt shopping på børsen. Idag skal kursen stige betraktelig da TDK Airlines har nok av suppe så da blir det investering i nye 787'ere. TDK Airlines ønsker deg en god dag og en god tur ;)

EDIT: Ny rute: New York - Phnom Pehn, TDK Airlines kan melde om fullt fly :D

Last edited:
Da ble det en ny A340-600 på morgenkvisten i dag og :)

Utfasing av A319-200' ene er enda ikke ferdig. Vil trolig ta tid, samtidig som jeg bytter ut en A319-200 mot større fly, f.eks. 757-200 o.l.

Da vil aksjekursen holde seg noenlunde stabil og ikke øke i den raten jeg vil. Så til dere som har investert i SVG Airlines, ingen grunn til bekymring :)

Ah! TGIF!
TDK Airlines sin aksje gikk opp fra 13.17 til 14.25 i løpet av 24 timer, noe som ikke er så veldig galt egentlig :) Alle morgen rutene gikk som planlagt og samtlige av TDK sine fly er i lufta med 100% kabinfaktor og god stemning ombord. I dag blir det flere kjøp av B787'ere så aksjekursen kommer til å komme over 15 idag. TDK Airlines forventer kurs endringer på ca 1 hver dag utenom da A380'ene kommer til selskapet. Airbus melder derimot om forsinkelse på de 4 nye A380, ny levering satt til Mandag 2 November :P

TDK Airlines ønsker deg en god fredag!

EDIT: New York - Zagreb og New York - Munich har blitt lagt til TDK Airlines sitt rute nett og kan melde om fulle fly der også :D

Last edited:
Det er blitt fredag i Fullguffe Airlines, og det feires 1 ukes jubileum med gratis kaffe til alle passasjerer i dag, kun pappbegeravgift på 25 kroner som må betales med kredittkort.(kredittkortavgift: 80.- ) hehe.

Neida, fra spøk til alvor, mine 7 ERJ190 flyr nesten døgnet rundt, har kjøpt opp myyyye fuel de siste dagene, derfor ikke investeringer i nye fly. Strategiplanen sier at jeg ikke skal ha flere av disse ER190, nå spares det penger til 752. Så i løpet av helga vil Fullguffe ha sine første IC flygninger, regner med at pengene strømmer raskere inn da :)

Dagens låt: Vassendgutane "det e helg" :)

I Air Bergen går det sakte fremover. Etter å ha sikret ekstremt billig markedsføring i 5 dager fremover, er planene om utskifting i flyparken utsatt tilsvarende. Fremover vil 321 og 752 bli de minste flyene i min flypark. 787 kjøpes inn jevnt og trutt etter hvert som flyene får timer på baken.

Da har Cheapo International kjøpt sin åttende 787-800. Dette ble feiret med ny rute OSL-PER ;) I løpet av de neste 15 timene skal det renne inn cash fra disse 787'ene, så kursen vil garantert gå opp. Fjul-lageret er på godt over 25 mill Lbs, så ingen behov for innkjøp av slikt med det første heller. I skrivende stund er kursen 2,90. De som kjøpte på 0,09 har i alle fall valuta for pengene :lol:

Back