Airline Manager

flyKSU

ScanFlyer Gold
Noen andre her som spiller Airline Manager på Facebook? Ganske artig, start ditt eget flyselskap, administrer flåte, kjøp slots, utvid rutenettet, opprett baser... Og det er gratis og langtifra så komplisert som Airlinemogul og såndre rariteter :)

Vært litt sånn av og på med meg en god stund nå, men har fått i stand en del ruter. Begynte på igjen for etpar dager siden :D Abu Dhabi, Athen, Barcelona, Beijing, Bermuda, Buenos Aires, Cape Town, Caracas, Frankfurt, Istanbul, Larnaka, Mexico by, Moskva, New York og Roma med B738, B762ER og ERJ190. Base på OSL og CCS.

Last edited:
Begynte i går, så har ikke gjort så mye ennå ... Men jeg tjener ihvertfall penger på min ene 738!

Hehe begynte også forleden, og tjener noen få kroner på min ene rute og ene 738 :)

Men sliter litt med å finne ut om frekvenser på den ene ruta jeg har da...

Begynte for et par dager siden. En 737-800 på OSL-CPH og et ATR på OSL-HAM til nå

Jøss, dette var jo litt morsomt. Da var Cheapo International Airlines opprettet :colgate:

Flyr OSL-LHR :p

Har selv litt forskjellig.... 100+ fly.

B747-400 2
B737-800 21
A319-200 40
A320-200 3
A330-300 1
B757-200 19
B787-800 8
B767-200ER 12

Hold på ca 1-2 uker tenker jeg?

EDIT: Mulig jeg har blitt hektet ja ^_^

Last edited:
Da var LN-TDK Airlines opprettet, kanskje ikke det mest interessante navnet men hey! :-p

Hva har jeg gått glipp av?? Her har jeg feset rundt som bondetamp i Farmville og Farmtown en stund. Nei, dette må prøves ut!

Note to myself: Skjerpings!

BF:cool2

Og dermed var Air Bergen startet opp også. Foreløpig med 1 B738, men om det er noe spesielt smart gjenstår jo å se da.... Den går i hvert fall på ruten Dhaka-Vladivostok.

Jetlynx Airlines tar opp kampen med Norwegian, og startet sin første rute på OSL-DXB med 737-800.

Men kun 135 seter!? Kaster jo penger ut av vinduet :P

Back