Airline Manager

Bizflyer Airlines er nå oppe på 501 fly. Mesteparten A380 og B744.
Hvis alle fly startes samtidig, går det med 110 mill tonn fuel og 145 000 måltider.

Men nå kjøpte jeg 10 380 til, og trodde jeg kunne starte opp flere avganger på eksisterende ruter, og er ellers overbevist om at jeg har mer enn ett fly på flere ruter. Men nå fikk jeg opp en sperre som sa at jeg ikke kunne starte fler enn 500 ruter.

Jeg vet at jeg kan kjøpe meg opp til 600 ruter, men jeg ser jo at flere har langt over 1000 fly. Så nå lurer jeg på om noen kan gi meg et hint om hvordan dere takler dette?

Takker for råd og tips!

BF:cool2

Når du har 501 fly, så kjøper man bare flere fly for å øke verdien i selskapet.... hos meg flyr bare A380, mens resten av flåten på Concorde etc. bare er til verdi

Jeg har vekslet mellom 6 og 7 på rankingen i det siste.10 400 i aksjekurs, staff på ca 70 000, 2930 x A380 og 3345 fly totalt.

Jeg har vekslet mellom 6 og 7 på rankingen i det siste.10 400 i aksjekurs, staff på ca 70 000, 2930 x A380 og 3345 fly totalt.

Men du flyr bare 500 eller 600 av dem? Resten står på bakken til pynt? Eller vet du noe som jeg ikke vet?^_^

Men du flyr bare 500 eller 600 av dem? Resten står på bakken til pynt? Eller vet du noe som jeg ikke vet?^_^

Ja, de står til pynt. Aksjekursen går opp når man kjøper fly, ingen glede av å ha pengene i banken. Kursen går ned når man selger fly, så det bør man ikke gjøre.

Lenge siden jeg har oppdatert flåten min her, så nå kommer dagens flåte(som blir enda større imorgen):
-20stk. 787-8
-10stk. IL 86 (kjøper 1-5stk. hver dag)
-9stk. IL 96-400 (men jeg kjøper 1-2stk. hver dag)
Europair Airlines vokser og vokser, dag for dag...

Jannis Airlines har idag kjøpt sin A380 nr 450, slik at den totale flåten nå er nådd maksimum 500 router som er tilgjengelige.
Nå må man spare paxpoeng slik at man kan få "kjøpt" seg nye 100 ruter.

Kontoen sier at det er 65 000 000 000 på bok til å handle aksjer og Fuel.

For å komme opp i de 5000 paxpoeng som trengs for å øke til 600 ruter, tror jeg man må holde på i et par år minst! Det går usedvanlig langsomt. Jeg har hatt 500 ruter temmelig lenge nå, og er fortsatt bare på 1600 paxpoeng. Ja, med mindre man er villig til å betale for paxpoeng da.

Synes ellers man har sett veldig lite forbedringer på AM i det siste. Hvilket er litt synd. Har tatt de fleste Achivements nå. Så det er lite motiverende å fortsette uten at det ligger noen guddies man kan sikte mot!

BF:fly

Feel Fine Airlines har alle 42 achievements, 501 ruter og jeg er gått lei. Det eneste som er utfordring lenger er å finne billig fuel, og selv den spenningen er over. Så jeg legger ned hele greia, sendte AM-Post til alle aksjeeierne om at tirsdag i neste uke er siste dag med operasjon.

Onsdag selger jeg alle flyene, og lar selskapet hvile litt. Jeg vil ha over 200 milliarder dollar på kontoen, så å bygge opp på nytt igjen er enkelt. Det blir i tilfelle andre gangen jeg gjør det. Så dere som har aksjer i Feel Fine, selg på tirsdag. Kursen er over 3700 dollar nå. En kjenning som kjøpte når kursen var 7 dollar, kan le hele veien til "banken".

Mvh,

Har avsluttet mitt gamle Fellowship Airlines, som gikk så det ulte, selv om jeg hadde både store og mindre fly, og en flåte av gamle fly.
stoppet med 20 mrd i banken og mer enn 550 fly som fordelte seg på de 501 rutene.
Da jeg ga meg var aksjekursen i ca 2100 tror jeg.

Nå har jeg starta på nytt, flyr bare med fly som er fuel-efficient i starten, og har nå en kurs på 0,23 med 10 EMB-120, 9 MA-60, 2 ERJ 145XR og 1 738 i flåten.
Vil bygge et nettverksselskap med huber og regionale ruter.

Sjekk Prior 1 Airlines

Back