Israeli carrier Arkia is configuring its long-range Airbus A321LR with 220 seats, giving the airline around a 3,300nm range with the twinjet type.
Arkia is the first customer to receive the A321LR, taking delivery of its initial aircraft during a ceremony at the Airbus Finkenwerder plant in Hamburg on 13 November.
Ingen "dør nr. 2" og "bare" 2 nødutganger over vingene på disse? Hvor mange seter har disse fått?
Det står i posten min![]()
Ah. Ok. Men har du link til den andre tråden om denne varianten med alternativt døroppsett?
Ingen "dør nr. 2" og "bare" 2 nødutganger over vingene på disse? Hvor mange seter har disse fått? Eller er det bare bildene i tråden her som spiller meg noen puss?
Ingen "dør nr. 2" og "bare" 2 nødutganger over vingene på disse? Hvor mange seter har disse fått? Eller er det bare bildene i tråden her som spiller meg noen puss?
Dør rett til venstre for winglet'en på Arkia bildet.
Fire nødutganger over vingene, men her er to plugget. Blås opp bildet så ser du den til høyre for den andre.
Hvorfor er det så populært med svart ramme rundt cockpit vinduene? Samme på 350
Hvorfor er det så populært med svart ramme rundt cockpit vinduene? Samme på 350
Airbus is looking at taking the maximum take-off weight of the A321neo above 100t in order to extend the range of the type beyond that of the new A321LR
Air Arabia leases six new Airbus A321neo LR’ aircraft to serve longer range routes
Qatar Airways has converted 10 of the Airbus A321neos it has ordered to the long-range variant, the A321LR
Qatar blir også LR kunde, når de nå har konvertert 10 av de 50 A321neo de har i bestilling til LR varianten
https://twitter.com/SpaethFlies/status/1062366512550420484
Qatar er ny LR kunde når de nå har konvertert 10 av totalt 50 A321 i ordre til LR varianten
https://www.flightglobal.com/news/articles/qatar-converts-10-a321neos-to-long-range-variant-455429/
Er dette de samme 10 man snakker om, første gang nevnt i november, eller skal dem ha ytterligere 321LR? Fine maskiner for en daglig rundtur ekstra til feks OSL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.