Er A300 like sjelden som A310? Jeg skal fly A300 mellom BKK og Krabi i mars og gleder meg veldig.
Ikke like sjelden som A310, men det begynner å bli få A300 i passasjertrafikk óg, så grip muligheten mens du kanBeste mulighet til å fly A300 nå for tida er nok nettopp innenriksruter og regionale ruter i øst/sørøst-Asia. Thai, Korean og China Eastern bruker dem i pax-config. Utenom de tre er det stort sett ganske eksotiske selskap som bruker dem. Mange av dem er det nok best å holde seg unna
![]()
Beste mulighet til å fly A300 nå for tida er nok nettopp innenriksruter og regionale ruter i øst/sørøst-Asia. Thai, Korean og China Eastern bruker dem i pax-config.
Synd jeg aldri fikk A310. Har gitt opp håpet.
310-ops hos SATA i sommer:Sata flyr vel fremdeles A310 mellom Azorene og New York?
Ref denne tråden. Fløy A300 med Thai tilbake i 2011.
Utrolig karakteristisk fly - merkelig og kraftig takeoff nesten eller helt uten flaps (?),.
Tarom opererer fortsatt med A310 på noen europeiske ruter. Mener også at Mahan (Iran) og Air Transat (Canada) gjør det samme.
Espen
. Ett av mine aller beste flyminner var med Delta Airlines A310 fra Fornebu til New York en dag i mars på 1990-tallet.
Mener også at Mahan (Iran) og Air Transat (Canada) gjør det samme.
Espen
Var den nymalt mon tro.?
Delta tok vel over noen Pan Am A-310 og fikk med flygere på kjøpet også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.