Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Noe nytt om dato og rute airBaltic setter den i trafikk?
Bombardier Inc. will sell two CSeries aircraft to the government of Tanzania, its first order in seven months for the commercial planes.
Ikke noen stor ordre, men alle monner drar: Myndighetene i Tanzania bestiller 2 CS300 (og 1 Q400) til Air Tanzania
http://montrealgazette.com/business...mbardier-sells-two-cseries-planes-to-tanzania
Bombardier endte med å levere 7 CSeries i 2016. 5 CS100 til Swiss og 2 CS300 til airBaltic
Ligger det en liste ute på nett noe sted?
De er happy med CS300 i Air Baltic
https://www.airbaltic.com/en/cs300-exceeds-expectations
Noe annet ville kanskje være rart...
Enig, CS300 må jo være en perfekt erstatning for AirBaltics tilårskomne 737 flåte. Noen som vet hvor mange CS'er de har bestilt?
Syntes det går treigt med leveringene da jeg har lest at de har mål om å levere 25-30 maskiner i 2017. Noen nye utfordringer?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.