Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nei..Originally posted by wf145
Fekk du kompensasjon sidan du vart nedgradert?![]()
Utrolig hvor bra dette høres utOriginally posted by Farmer
Nei..Originally posted by wf145
Fekk du kompensasjon sidan du vart nedgradert?![]()
, men fikk da Øk-ekstra så det ble ikke så ille.. Syntes de stolene der var overraskende gode, og sov nesten like godt de timene jeg hadde på øyet..
Selvsagt er det forskjell...noe som du kan lese om på www.sas.no Her blir maten presentertOriginally posted by EB
Hvordan var maten på Øk-Ekstra - er det noen forskjell fra økonomi?
Men da er det jo forskjell. I alle fall virker det som om det er forskjell på SAS sine internettsider. Men dte er kanskej mer forskejll på konseptet enn selve maten.Originally posted by Chainly
På Economy+ på longhaul er det vel ikke store forskjellen til vanlig M klasse trodde jeg?
Eneste er at man får 2 varmretter å velge mellom og slike småting. Ellers i bunn og grunn samme menyen?
Eller har de forandret dette i den siste tiden?
Farmer?![]()
Originally posted by Farmer Det er ikke legrest, men for min del betyr ikke det så mye, da jeg har for lange ben til å kunne bruke disse på en god måte.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.