Har vært i BGO hele denne uken og besøkt en kompis. Denne kompisen kjenner en som jobber i Widerøe handling på Flesland. Og siden vi begge er intressert i luftfart så kom vi på snakk og da nevnte han at airBaltic skulle skifte handlingselskap. Noen som vet noe om dette?
Synes det er rart at de skifter - men Norport er billige, så jeg regner med at det er pris som er grunnen. Norport har mange svært unge og uerfarne handlingagenter, men får de god opplæring, blir nok airBaltic fornøyd. Da må imidlertid Norport lære seg hva et EuroBonus-kort er, samt forskjellen på Business Class og Economy Class.
Det jeg vet fra OSL er nesten kun et rykte men jeg tror det stemmer. Etter hva jeg har hørt så vurderte de å gå over til Servisair. Men AirBaltic krevde en garanti at Servisair ville være der de neste 3 årene. Den garantien kunne ikke Servisair gi og dermed blir AirBaltic der de er nå.
Dette er rykter og atter rykter, BT har vært ute å hentet priser fra handlingselskapene, de har altså ikke gått over til noe annen agent. Nå må dere slutte å spekulere på rykter, blir bare rot av det
Da er dette offentlig så da åpner jeg kjeften min. Har sittet stille og rolig og følgt med på denne tråden.
Air Baltic
Air Baltic har valgt Norport som sin samarbeidspartner i Stavanger og Bergen. Vi er stolt og takknemlig for kontrakten, og gleder oss til å ta hånd om passasjerene imellom Riga og våre to vestlands byer. Ut fra Riga har Air Baltic et stort nettverk med 46 destinasjoner.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.