Air Sweden

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hangar.no omtaler et nytt svensk ACMI-selskap som skal ha en MD81 klar for drift. Noen som vet hvilken maskin dette dreier seg om?

Flyselskapet Air Sweden er innvilget Air Operator Certificate (AOC), også kalt driftstillatelse av den svenske Transportstyrelsen og kan dermed fra nyttår starte sin chartervirksomhet.

Ny driftstillatelse (AOC), i Sverige

Eneste jeg har fanget opp i det siste var at SK forleden hadde en test i rusegropa med en MD som hadde fått ny reg. SE-DMD, men den har kanskje ingenting med dette å gjøre?

Eneste jeg har fanget opp i det siste var at SK forleden hadde en test i rusegropa med en MD som hadde fått ny reg. SE-DMD, men den har kanskje ingenting med dette å gjøre?

Tror inte den liksom de andra som nu överförs till SE-registret har något med Air Sweden att göra, mer sannolikt är det SE-DMT som senast var registrerad på MCA..

Det kan godt være Rolf :) Det antok meg at du kanskje leste denne posten :) Det kan selvsagt være MCA maskinen...

Skal de prøve seg ENDA en gang nå?:drunk:

Nå er det 3.gangen på relativt kort tid at Nordic Airways starter opp igjen. Skjønner ikke disse folka at nok er nok?

Så var det malt opp ett fly, ser jammen ikke så værst ut:

SEDMTa.jpg

http://www.skyliner-aviation.de/photos/SEDMTa.jpg

Tja... ikke så gærnt men det får meg til å tenke litt på sånne småselskap fra Balkan og deromkring. Air Bosna f.eks.

Den verkar vara maskinen med evigt liv.
Enig!

Jeg tenkte forleden i mitt stille sinn at, det ikke kunne være lenge til SE-DMT var i gang igjen.
Håper de ikke presser maskinen for hardt, men behandler den pent.

Uansett lykke til!

Last edited:
Back