Re: Air India på udkig efter ny Europe-Hub - CPH med i kapløbet?
LN-KGL, tror du har har brug for så lange groundstops på OSL/CPH som på FRA?
Hvis CPH "vandt denne, er der vel flere muligheder, umiddelbart vil man kunne genetablere finger A yderst til non-schengen igen - derved frigøres gates i C og desuden rykker noget trafik jo over i Swift - så der bliver mere plads i den "rigtige" lufthavn. Og med SAS IC så skrøbeligt som det er, kunne jeg godt tænke mig at CPH var sultne.
LN-KGL, tror du har har brug for så lange groundstops på OSL/CPH som på FRA?
Hvis CPH "vandt denne, er der vel flere muligheder, umiddelbart vil man kunne genetablere finger A yderst til non-schengen igen - derved frigøres gates i C og desuden rykker noget trafik jo over i Swift - så der bliver mere plads i den "rigtige" lufthavn. Og med SAS IC så skrøbeligt som det er, kunne jeg godt tænke mig at CPH var sultne.