air greenland ut av EuroBonus

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Hehe, for de fleste av oss er nok tapet av airBaltic større enn tapet av air greenland. Kan ikke huske sist jeg fløy til Nassars...Naasssa...Kangelus...Søndre Strømfjord! :p

Narsarsuaq og Kangerlussuaq! :colgate: Enkelt å huske bare du lærer deg endelsen -suaq som gir ord en superlativ betydning (f.eks Kangerlussuaq som betyr store fjord og Narsarsuaq som betyr store slette).

Usj og isj og dobbelt æsj!!! Jeg som hadde planlagt å bruke mine 100 poeng, eller deromkring, på en CPH-SFJ-CPH! NOT! Har vært på SFJ en gang med 767. Var vel ute av flyet og telte motorer og hjul under groundstoppet. Han som solgte ryper hadde sluttet noen uker i forveien, men jeg fikk med meg en 3-pack med 1994 Barolo fra tax-free sjappa. Bartolo Mascarello, produsenten, lo godt da jeg fortalte at det eneste stedet jeg hadde fått kjøpt vinen hans, var på Grønland. Av alle steder. Bartolo var en av de store personlighetene i Barolo-området, og laget noen av de beste vinene derfra.

SFJ är lite speciellt för mig då det var där mina föräldrar träffades 1979. Nåväl det blir nog en tur dit snart, med eller utan EB points.

Back