Air France vender tilbake til Oslo - Status på OSL

Re: Air France vender tilbake til Oslo

Ser de to siste mandagene har Air France hatt en tredje ekstra rotasjon CDG-OSL AF4142/4143, men henholdsvis A319 og A318. Rutenummeret tyder kanskje på ekstraflight og ikke noe fast?

Ekstraflyginger hvis jeg har forstått det riktig.

Espen

Re: Air France vender tilbake til Oslo

Ser ut som det neste sommer blir fast 3x daglig OSL-CDG de fleste dager. De to vanlige med vanlig Air France og Airbus, og 5x i uken kommer de med E190 og Hop!

Re: Air France vender tilbake til Oslo - Status på OSL

Hvor mange har SAS paa OSL-CDG for tiden?

Det er jo faktisk veldig gode nyheter, da enkelte long haul connections er nokså tunge med bare 2 daglige. Litt dumt at det er Hop, men bedre enn ingenting.

Trodde Hop! var under avvikling og hele sulamitten skulle bli bare Air France igjen?

Det er avviklet som eget brand, så utad er det Air France. Så er en ren operatør av Air Frances småfly

Det virker som om AF gjør det greit på OSL om dagen. Stadig vekk A321 som må settes inn på ruta ser jeg på FR24. Mulig sammenheng med svakere tilbud og gjennomføringsevne fra BA?

Mistenker det kanskje ikke var planlagt, gitt forsinkelen, men i går var Air France på OSL for første gang med A220-300, på en av sine tre daglige rundturer.

Virket uplanlagt ja, blir dog utelukkende 223 fra vinterprogrammets oppstart hvis planen holder (beklager om det er omtalt her på forumet tidligere).

Mistenker det kanskje ikke var planlagt, gitt forsinkelen, men i går var Air France på OSL for første gang med A220-300, på en av sine tre daglige rundturer.

Det var definitvt uplanlagt. Jeg var på den flighten. Skulle vært en A318, men den fikk teknisk og det ble bytte til A220

Back