Air France vender tilbake til Oslo - Status på OSL

Re: Air France vender tilbake til Oslo

Forhåpentligvis er det bedre nå enn tilbake i 2009

https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=42350
Det får vi tro. Det var som dette på Hop nå nylig.
eb2d5e2e4e2f2b4dc49be878185e5b3b.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Dagens standarder tatt i betraktning betyr kanskje "full meal" ganske enkelt fruktkjøtt i appelsinjuicen? :D

Full meal er vel at de kan servere varm mat, det er det som er problemet med embraerene, de har ikke ovn ombord og derfor er alle måltider kalde.

Full meal er vel at de kan servere varm mat, det er det som er problemet med embraerene, de har ikke ovn ombord og derfor er alle måltider kalde.

Det må være spesielt for Hop! det, da? Jeg mener å ha reist med en Helvetic-Embraer og fått varmmat.

Det stemmer vel ikke, jeg har faatt varme maaltider paa EMB.

Air France/Hop! Eller andre?

Hvert selskap har jo sin konfigurasjon

Vet ikke med HOP, har kun reist i ECO der og ikke faatt noe varmt, men edet virket som et generelt utsagn om EMB fly. Jeg har faatt varm mat paa Helvetic og Kenyan iallefall.

Av flightene med Airbus etter vinterprogrammet startet ser det ut som alle avganger unntatt 1 med A319, har vært med A318

Av flightene med Airbus etter vinterprogrammet startet ser det ut som alle avganger unntatt 1 med A319, har vært med A318

Har 4 fligther på OSL-CDG nå i November og samtlige er A318 iflg appen. Æ glær mæ

Dårlig med recline på setene ombord i AF sine A318

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Air France - OSL - hvor mange daglige?

Hei,
er Air France tilbake med 3 daglige på OSL-CDG nå?

Mener de gikk ned til 2 daglige etter at de overtok fra HOP i høst pga overgang til Airbus.

Nå virker det som de har morgen, lunsj og ettermiddagsavgang igjen fra Gardermoen og alle med Airbus.

Re: Air France - OSL

AF1275 OSL CDG2F 0610 0845 Går daglig
AF1775 OSL CDG2F 1225 1450 Går daglig
AF1375 OSL CDG2F 1715 1930 Mandag, Torsdag, Fredag

(AF1375 tidene variere litt, 17.15 Tirs, 17.20 Tors og 17.35 Fre)

AF1275 OSL CDG2F 0610 0845 Går daglig
AF1775 OSL CDG2F 1225 1450 Går daglig
AF1375 OSL CDG2F 1715 1930 Mandag, Torsdag, Fredag

(AF1375 tidene variere litt, 17.15 Tirs, 17.20 Tors og 17.35 Fre)

Vel. I april ser den ut til å gå tre ganger onsdag og søndag i tillegg til mandag og fredag, og kun to på torsdag.

Last edited:

Vel. I april ser den ut til å gå tre ganger onsdag og søndag i tillegg til mandag og fredag, og kun to på torsdag.

Ja kan stemme, jeg så bare på vinterprogrammet. Sommerprogrammet starter 25 mars

Mens de vel holder seg på 2x daglige på OSL nå så ser det ut som ettermiddagsrotasjonen til Air France nå stort sett går med A321

Nightstoppen er mer variende mellom A318/A319/A320

Ser de to siste mandagene har Air France hatt en tredje ekstra rotasjon CDG-OSL AF4142/4143, men henholdsvis A319 og A318. Rutenummeret tyder kanskje på ekstraflight og ikke noe fast?

Back