Air France presenterer ny La Premiere

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
Air France har presentert sin nyeste La Premiere. Kommer i første omgang på noen av deres 777-300ER, men er også snakk om enkelte A350.

Uansett, er stikkord 5 vinduer og sjeselong!

https://corporate.airfrance.com/en/...premiere-experience-highest-expression-travel

Four suites, each nearly 3.5 square meters, will gradually be introduced on a selection of Boeing 777-300ER aircraft, with the first in-flight experience available beginning in spring 2025.
Featuring five windows – an Air France exclusive – as well as a seat and a chaise longue that converts to a true two-meter-long bed, the new La Première cabin promises a unique experience enhanced by personalized service and a three-star gourmet offering.

54394920948_a9ac9db3ca_b.jpg

54394920958_ce5cf5a0e4_h.jpg

Det der ser jo lekkert ut og Ba kan jo ikke måle seg, men har jeg valget mellom i midten av mai på tur til Nyc med BA til 33000kr, LX til 56000 kr eller Aftil 194000 kr er jeg ikke 100% sikker på at det blir AF. Heller ikke om Eurojackot på 756 mill skulle slå inn.

Er AF F alltid så dyrt?

Var vel mer en evolusjon av verdens beste første klasse det da. Ikke banebrytende annerledes, og bra er det egentlig. :)

Feirer det med en tur i AF economy på torsdag, tenker jeg

Back