Tændis ScanFlyer Blue 12 Dec 2009 #21 Takk til alle sammen for hyggelige kommentarer Jeg stod på gangveien ca. 100 m nord for innkjøringen til flymuseet
Takk til alle sammen for hyggelige kommentarer Jeg stod på gangveien ca. 100 m nord for innkjøringen til flymuseet
Even92LN ScanFlyer Gold 12 Dec 2009 #22 Fantastisk at dere fikk noen bilder fra lufta også da! Kjempefine bilder fra dere begge!
Halvorsn ScanFlyer Molded 12 Dec 2009 #23 wow, virkelig fantastiske bilder!! Både av deg Petter, og av Lennart
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 13 Dec 2009 #24 Veldig fine bilder dere har tatt, både Tændis og Leorim ! Jeg var på jobb, men var heldig å har en kamerat som sendte meg bilder, tatt fra Statoil stasjonen i sør der han fikk tillatelse til å stå av en hyggelig politi-betjent. Legger de ut her med fotografens tillatelse Fotograf: Åsmund Vik
Veldig fine bilder dere har tatt, både Tændis og Leorim ! Jeg var på jobb, men var heldig å har en kamerat som sendte meg bilder, tatt fra Statoil stasjonen i sør der han fikk tillatelse til å stå av en hyggelig politi-betjent. Legger de ut her med fotografens tillatelse Fotograf: Åsmund Vik