Air Berlin reklame.....?

Øivind

ScanFlyer Silver
Er det bare jeg som forfølges av AB-reklame på nettet? Det er kun på hjemme-pc'en. Det popper opp reklamer for AB overalt, på youtube, på flyertalk, på a.net og stort sett alle steder jeg frekventerer på nettet.
Er dette såkalt targeted reklame, eller er det flere som opplever dette?

Jeg får og en haug med reklamer på stort sett alle nettsider med google ads (og lignende?). Mest KLM faktisk! Det er targeted ja :)

Mens jeg blir "forfulgt" av Austrian reklamer! Selvom AB og KLM reklamer ikke er så sjeldne heller.

Hehe, jeg søkte litt på Oslo - Sofia/Varna, en hel del på Austiran, så de siste to dager har det vært MYE Austrian-reklame! For øvrig klarte de ikke å gjennomføre en booking til riktig pris på deres hjemmeside, prøvde tre ganger, og endte opp med å bestille hos Widerøe.

Irriterende, men sikkert effektivt.
Reklamen har faktisk fått meg inn på hjemmesida deres for å sjekke ruter og priser.

Synes alle selskaper forfølger meg jeg, men AB er nok en av de værste i klassen der....

Når jeg en sjelden gang bruker Safari (når jeg "må" inn på sider jeg har leech-blocked på Firefox :love ) blir jeg forfulgt av KLM...

Back