Ain't No Mountain High Enough (ski- og julebordtur del 2)

2932 GBP tur/retur LON-NYC på et par tilfedig utvalgte datoer i September, hvertfall..

Tipper Virgin og BA m.fl. har ganske like priser og tilbudspriser på en del konkurranseutsatte ruter fra LHR, så slik ut tidligere hvertfall - og så tilbake til topic;)

Vad är det med OSL och bag delivery egentligen? Menzies & SGS ARN klarar iaf 35-40 minuter på en full 747

Knall-rapport, forresten :)

Ser hvilket selskap jeg skal fly til SEA 2010, hvertfall.. Kanskje en til og med har skrapt sammen 12500 miles til en upgrade innen den tid ;)

Last edited:
Herlig rapport, Discus! =)
Masse nydelige bilder - spesielt likte jeg noen av utsiktsbildene fra fjellene ! :D
Kul bil du kjørte også forresten - selvom fuelflow var høyt (uansett lavere enn Hummeren vi kjørte i fjor..)! ;)

Enig med resten her.. Fin rapport. Og gøy å se at det ser like bra ut som du fortalte om:)

Takker så mye for rapporten og alle mat bildene !
Kan det være at det har vert problemer med bagasjebåndene ned fra bagasjesorteringen og opp i kjelleren. Husker fra min tid på ramp at det kunne stoppe ofte. Litt greitt at passasjerene da blir informert over høytaleranlegget hvis det blir forsinkelse på bag.
Litt synd (for meg:)) at du ikke fikk WT+ da jeg kunne tenke meg å se hvilke produkt BA tilbyr i den klassen.

Back