• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ain't No Mountain High Enough (ski- og julebordtur del 2)

2932 GBP tur/retur LON-NYC på et par tilfedig utvalgte datoer i September, hvertfall..

Tipper Virgin og BA m.fl. har ganske like priser og tilbudspriser på en del konkurranseutsatte ruter fra LHR, så slik ut tidligere hvertfall - og så tilbake til topic;)

Vad är det med OSL och bag delivery egentligen? Menzies & SGS ARN klarar iaf 35-40 minuter på en full 747

Knall-rapport, forresten :)

Ser hvilket selskap jeg skal fly til SEA 2010, hvertfall.. Kanskje en til og med har skrapt sammen 12500 miles til en upgrade innen den tid ;)

Last edited:
Herlig rapport, Discus! =)
Masse nydelige bilder - spesielt likte jeg noen av utsiktsbildene fra fjellene ! :D
Kul bil du kjørte også forresten - selvom fuelflow var høyt (uansett lavere enn Hummeren vi kjørte i fjor..)! ;)

Enig med resten her.. Fin rapport. Og gøy å se at det ser like bra ut som du fortalte om:)

Takker så mye for rapporten og alle mat bildene !
Kan det være at det har vert problemer med bagasjebåndene ned fra bagasjesorteringen og opp i kjelleren. Husker fra min tid på ramp at det kunne stoppe ofte. Litt greitt at passasjerene da blir informert over høytaleranlegget hvis det blir forsinkelse på bag.
Litt synd (for meg:)) at du ikke fikk WT+ da jeg kunne tenke meg å se hvilke produkt BA tilbyr i den klassen.

Back