Agurknytt - Samletråd om flyrelaterte "agurker" og samletråd for smånytt

Re: Agurknytt - Samletråd

Det håpløse er at man alltid legger seg flat omtrent uansett hva som skrives i avisen. Jeg ser ikke det store problemet her når man tenker på den julingen kofferten får i bagasjeanlegget og hva den utsettes for av press når den ligger nederst i lasterommet

Er jo helt krise, forstår at hun klager: "IKKE FORNØYD: «Matretten» ble servert i en simpel plastboks med ett glass vann..."

Kommentarene er nær like de som Fleksnes-mannen med håndbagasjen fikk her. De fleste leserne har både spist ferdigmat, flymat og flydd før. Snarere enda en VG-sak der journalistene burde verne kildene sine.

Er jo helt krise, forstår at hun klager: "IKKE FORNØYD: «Matretten» ble servert i en simpel plastboks med ett glass vann..."

Kommentarene er nær like de som Fleksnes-mannen med håndbagasjen fikk her. De fleste leserne har både spist ferdigmat, flymat og flydd før. Snarere enda en VG-sak der journalistene burde verne kildene sine.
Hvis hun ville hatt noe annet enn vann å drikke til maten kunne hun jo bare kjøpt det...?

Jeg hadde forhåndsbestilt varmmat på vei hjem fra Roma for noen uker siden og fikk servert noen kjøttbiter i brun saus med gratinerte poteter og grønnsaker. Det så omtrent ut som maten på bildet, smakte helt greit og konsistensen på grønnsakene var faktisk ikke så verst. Var som flymat pleier å være, rett og slett, og helt innafor til prisen på 80 kr spør du meg.

Dette er vel også agurknytt: https://www.nrk.no/rogaland/bagasje...rdmenn_-_-vi-far-ingen-informasjon-1.14628459

Joda, jeg skjønner at det er kjedelig å vente en time på bagasjen, men midt i sommerferien med det trykket som er nå synes jeg det er lite å gå til media med.

Akkurat den synes jeg er greit kom i avisen. Det er utrolig "bra" planlegging å fjerne et bagasjebånd midt i den travleste tiden på året. Forsinkelser i byggingen? Javel, forsink det litt lengre da.
Har vært et kjent problem, at 1 fullt fly så sliter underdimensjonerte motorer med å få båndet til å svive rundt. Stopper jevnt og trutt, og her kom 3 fly samtidig.
Dette skyldes elendig planlegging av de som er ansvarlige.
Flere ganger om dagen må vi laste av bagasje og sette på gulvet for at bagasjen skal mates inn.
Ekstra ille er det om der lander et fly fra Non-Schengen først, da kommer bagasjen deres først på båndet mens de står i passkontrollen, i mellomtiden har fly nr2 landet og disse står nå å fyller opp rundt båndet og venter på sin bagasje. Heia Avinor:headbang:headbang:headbang:headbang

Back