Air Berlin er ny i det norske markedet. Et topp produkt, og slår Norwegian på service!
Norwegian er best på komfort, men til tross for nye fly er det en dyr opplevelse.
Hos Ryanair skal de prakke på deg varer hele tiden. Men billettprisen er det ingen som slår.
Når lander EasyJet i Oslo?
Cimber Sterling forsøker å ta opp arven etter det gamle Sterling.
Hvis reisekomfort betyr mye, styr unna Wizz Air.
Er det ikke Norwegian som er pølsebu med vinger da? De solgte i hvert fall pølse i brød ombord da jeg fløy med dem til Marokko i fjor![]()
Sikkert den samme som Fevennen hadde i går. Der var Air Berlin best, og Ryanair ble omtalt som ei pølsebu med vinger!
BF:cool2
Er det ikke Norwegian som er pølsebu med vinger da? De solgte i hvert fall pølse i brød ombord da jeg fløy med dem til Marokko i fjor![]()
Fyttirakkern , har dem ikke mer fantasifull mat en dette!:drunk:
Det får nå pinadø være nok med det de kaller flyplasser rundt om som jeg kaller pølsebu med landingsmuligheter.
Interessant å se at 57% av leserne foretrekker Norwegian foran AirBerlin med 21%. Resten er desimalisert.
Det er vel ikke så overraskende, det er vel mer overraskende at så mange som 21 prosent har gjort seg opp en mening om Air Berlin.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.