Aftenposten: Her kan det komme nye flyruter

Morsomt å se at Filippinene stiger i popularitet.
Fakta er jo at KLM er eneste selskap som flyr direkte mellom Europa og Filippinene, og de har aldri priser under 9000 kr. i turistklasse. Jeg synes dette vitner om at det er plass til flere aktører på linjen. Kanskje på tide at Lufthansen åpner en direkterute fra FRA?

BF:cool2

Two stop med SQ kan man få for litt under 9.000 , full bonusopptjening på i hvertfall CO og via LHR med A380 ;)^_^

Two stop med SQ kan man få for litt under 9.000 , full bonusopptjening på i hvertfall CO og via LHR med A380 ;)^_^

Ja, hvis du er heldig så. Sist jeg sjekket skulle SQ sin hjemmeside ha 14 500 for billigste økonomiklassebilllett KRS-CPH-SIN-MNL, en tur på 27 timer. Sjekket samme reiserute hos Orkide.no gav en pris på 9500,-. Forstår fortsatt ikke hvorfor reisen er 50% dyrere på selskapets egen hjemmeside.

Det er jo også fint mulig å reise til MNL med TG OSL-BKK-MNL. Grei rute det også, men også den ligger på rundt 10 laken.

Vet du har funnet priser ned i 6 høvdinger, men da har det jo vært noen intrikate reiseruter.

Synes derfor fortsatt det trengs konkurranse på strekningen for å få ned prisen. Man kommer jo til vestkysten av USA for under 4 laken om man finner det rette tilbudet! Og det er vel ca like langt.

BF:cool2

Merk at jeg har fått høyere tilbud fra butikkene Orkide og Wickstrøm enn "ned ei gata" hos deg, ER Tours, for akkurat det samme...;)

Back