• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aftenposten: Her kan det komme nye flyruter

Morsomt å se at Filippinene stiger i popularitet.
Fakta er jo at KLM er eneste selskap som flyr direkte mellom Europa og Filippinene, og de har aldri priser under 9000 kr. i turistklasse. Jeg synes dette vitner om at det er plass til flere aktører på linjen. Kanskje på tide at Lufthansen åpner en direkterute fra FRA?

BF:cool2

Two stop med SQ kan man få for litt under 9.000 , full bonusopptjening på i hvertfall CO og via LHR med A380 ;)^_^

Two stop med SQ kan man få for litt under 9.000 , full bonusopptjening på i hvertfall CO og via LHR med A380 ;)^_^

Ja, hvis du er heldig så. Sist jeg sjekket skulle SQ sin hjemmeside ha 14 500 for billigste økonomiklassebilllett KRS-CPH-SIN-MNL, en tur på 27 timer. Sjekket samme reiserute hos Orkide.no gav en pris på 9500,-. Forstår fortsatt ikke hvorfor reisen er 50% dyrere på selskapets egen hjemmeside.

Det er jo også fint mulig å reise til MNL med TG OSL-BKK-MNL. Grei rute det også, men også den ligger på rundt 10 laken.

Vet du har funnet priser ned i 6 høvdinger, men da har det jo vært noen intrikate reiseruter.

Synes derfor fortsatt det trengs konkurranse på strekningen for å få ned prisen. Man kommer jo til vestkysten av USA for under 4 laken om man finner det rette tilbudet! Og det er vel ca like langt.

BF:cool2

Merk at jeg har fått høyere tilbud fra butikkene Orkide og Wickstrøm enn "ned ei gata" hos deg, ER Tours, for akkurat det samme...;)

Back