AF T7-300 sete 15 A,B og C?

baselutvann

ScanFlyer Gold
Var inne for å sjekke setene vi skal ha over dammen i kveld. Har fått tildelt sete 15 A,B og C, hehe, seter som ikke finnes i setekartet.

Hva skjer´a?
 
Re: AF T7-300 sete 15 A,B og C

Går helt fint! Bare å sette seg ned på gulvet. #ryanairish
 
Re: AF T7-300 sete 15 A,B og C

Hvis du skal fly MIA-CDG som det står i signaturen din, så skal du ikke fly noen 777.

Går ut i fra at du skal være med AF695 MIA-CDG, som kommer inbound som AF690 fra CDG, og opereres av F-GITH, som er en 744.
 
Re: AF T7-300 sete 15 A,B og C

Feil i signaturen. MCO Orlando International Airport. AF 694 til CDG.

Signaturen er nå endret :)

AF694 er nummeret fra CDG til MCO ;)

Den opereres uansett av en 773 (i motsetning til 77W de to siste dagene).
Seatguru viser tre varianter av denne. Den ene er den varianten de benytter til det indiske hav, og Karibien - i utganspunktet ville jeg utelukket denne, men maskinen som er på veg, kom fra Madagaskar til CDG før den dro videre til MCO.
Den har 15ABC i vanlig Y.

De to andre variantene, er henholdsvis med og uten F-kabin, og 15ABC finnes kun på den varianten uten f - i premium Economy.

Så enten flyr dere Premium Economy, eller så er det "sild-i-tønne"-varianten som er på veg for å hente dere :)
 
Re: AF T7-300 sete 15 A,B og C

AF694 er nummeret fra CDG til MCO ;)


Så enten flyr dere Premium Economy, eller så er det "sild-i-tønne"-varianten som er på veg for å hente dere :)

Ser ut til at det blir sild i tønne :headbang

Dette er maskinen som er på vei : F-GSQF 777-300ER fra 2007
1903803.jpg
 
Re: AF T7-300 sete 15 A,B og C

Tror ikke det der er en "sild i tønne"-variant. I denne oversikten står F-GSQF under International: http://www.flyertalk.com/forum/10200989-post558.html som korresponderer med denne seat map'en: http://www.seatguru.com/airlines/Air_France/Air_France_Boeing_777-300_C.php

"Sild i tønne"-varianten er vel den de kaller CIO (Carribbean and Indian Ocean?) som korresponderer til denne seat map'en: http://www.seatguru.com/airlines/Air_France/Air_France_Boeing_777-300_B.php

I tillegg er de fleste bildene av maskinen som ligger på airfleets tatt i PEK, PVG, NRT, SIN, LAX etc. som jo er high-yield destinasjoner og dessuten stemmer med hvor de forskjellige typene går i følge FT-linken.

Så kan man jo fortsette å lure på om det blir ståplass på deg da :p

Edit: er det mulig du har blingsa litt på reg'en? F-GSQF ble nemlig levert i 2004, ikke 2007 :old
 
Last edited:
Re: AF T7-300 sete 15 A,B og C

Korrekt reg. på flyet som har flydd til MCO for å hente baselutvann med familie er F-GSQT. Den står oppført som "CIO" i FT-linken du postet.
 
Re: AF T7-300 sete 15 A,B og C

På eco er det bare å holde seg unna nødutgang, ellers er alt anet bra.
 
Re: AF T7-300 sete 15 A,B og C

Korrekt reg. på flyet som har flydd til MCO for å hente baselutvann med familie er F-GSQT. Den står oppført som "CIO" i FT-linken du postet.

Det gir mening :) MCO er vel en leisure-destinasjon, så ikke så mange high-yield pax.

Forøvrig er det jo godt mulig begge to er like trange bak gardinet. 10 i bredden på en 777 kan uansett ikke være annet enn drittrangt...
 
Back
Top