Den opereres uansett av en 773 (i motsetning til 77W de to siste dagene).
Seatguru viser tre varianter av denne. Den ene er den varianten de benytter til det indiske hav, og Karibien - i utganspunktet ville jeg utelukket denne, men maskinen som er på veg, kom fra Madagaskar til CDG før den dro videre til MCO.
Den har 15ABC i vanlig Y.
De to andre variantene, er henholdsvis med og uten F-kabin, og 15ABC finnes kun på den varianten uten f - i premium Economy.
Så enten flyr dere Premium Economy, eller så er det "sild-i-tønne"-varianten som er på veg for å hente dere
I tillegg er de fleste bildene av maskinen som ligger på airfleets tatt i PEK, PVG, NRT, SIN, LAX etc. som jo er high-yield destinasjoner og dessuten stemmer med hvor de forskjellige typene går i følge FT-linken.
Så kan man jo fortsette å lure på om det blir ståplass på deg da
Edit: er det mulig du har blingsa litt på reg'en? F-GSQF ble nemlig levert i 2004, ikke 2007 ld