• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AF med oppgradert bakkeservice for businesspax og PRMer

The Ticketor

ScanFlyer Dusty
Fikk følgende fra AF:

• Revised ground service
Since 4 April 2007, Air France is offering l’Espace Première passengers departing from Paris-Charles de Gaulle 2, a completely revised ground service. This new product reflects the refined and elegant environment of the l’Espace Première cabin, one of the most outstanding references in air travel. This new personalized service, exclusively reserved for l’Espace Première passengers, is based around four key values:

1. a single meeting point at Terminal 2E
2. customers are personally accompanied through the airport, from their arrival at check-in through to boarding the plane
3. exclusively reserved areas
4. exclusive car transfer to the plane

Den andre saken ligner det gode gamle FREMEC, som virker helt ha gått ut på dato. Så AF har starter sitt eget konsept:

• Saphir
Saphir, Air France’s service for disabled passengers, until now only available in France, has been extended to 17 new markets. USA, Canada and 15 European countries, amongst them: Denmark, Finland, Norway and Sweden.
Once passengers are registered in the database and have the Saphir card, they can, if they want to, be recognized as reduced mobility passengers, freeing them from having to repeat their individual disabilities and requirements every time they call or fly with Air France. The card is free of charge and is not compulsory to have access to Saphir services. Saphir number in Norway 23 50 03 02.
 
Back
Top