• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aeroflot på SVG?

C130

ScanFlyer Gold
Aeroflot på SVG?

Jeg har akkurat bestilt en tur til VEN via AMS.
På flyvningen fra SVG til AMS onsdag klokka 11.45 (KL1200)står det: Betjenes av: Aeroflot.
Kan dette være riktig da ?
(Det går heller ikke an å velge sete på denne flyvningen, mens det går bra på neste og begge på returen)

Re: Aeroflot på SVG ??

Amadeus säger OP by KLM CityHopper.

Ja det ville jo forundre meg stort om det plutselig dukka opp noe russisk ved gaten :-)

Pleier å være E190 på denne, har tatt den "utallige" ganger tidligere.
Men jeg stussa da det ikke gikk an å reservere sete.......

Du bør være forsiktig med å legge ut bookingref'en offentlig .... (ligger i linken nederst..)

Jeg har akkurat bestilt en tur til VEN via AMS.
På flyvningen fra SVG til AMS onsdag klokka 11.45 (KL1200)står det: Betjenes av: Aeroflot.
Kan dette være riktig da ?
(Det går heller ikke an å velge sete på denne flyvningen, mens det går bra på neste og begge på returen)

Hvilken dato er det snakk om her?

Back