Aeroclassics for november

Olebno

ScanFlyer Gold
I går fikk jeg følgende hyggelige bursdagshilsen fra Andrew Klein i Aeroclassics.

"Happy Birthday Ole!! Perhaps there will be some nice models released this month to help you celebrate! Perhaps a Viking or two?
(check this site later this week!!)".

Dette blir spennende, kanskje en CV-440 i SAS farger ??;) En DC-9-21 hadde heller ikke vært dum. Muligheten for en A300 er også tilstede.

Dette betyr da at jeg får tre til jeg har fløyet.
Blue box har en SAS MD 90 så da blir det fire.

Oioioi, da er det bare å følge med å få kjøpte dem i en fei. Viking modellene til Andrew har jo en tendens til å "fly" fort unna !

Gleder meg!!

Yngve

...kanskje en CV-440 i SAS farger ??;) En DC-9-21 hadde heller ikke vært dum. Muligheten for en A300 er også tilstede.

Kva med McDonnel Douglas DC8-62 da, har ikkje den vert snakka om før med hensyn til en AeroClassic utgivelse?

Blue Box distribueres vel av de fleste vanlige sjappene, så den blir nok ikke vanskelig å finne når den kommer ut.

-Når man ser hvilke modeller som har kommet ut i det siste,- så kan det virke som om det er muligheter for en CV-440, En A300, eller en DC-54 i SAS farger... ;)

Det holder vel igrunnen med en om gangen,- så vi ikkje blir "metta" med alt på en gang hehe...

Gleder meg til vi får vite hva som kommer ! :)

Fra en av de pålitelige kilder:

Quote:
Originally Posted by jenole
Could I hope for one or two of these: SAS CV-440, SAS A300, SAS DC-8-55 or even SAS DC-7C.

Just seen the November release list and indeed, one of your "wants" is on the list.

:nor:DEN:SWE

Enig med deg Lennart...,- men en lekker dame av CV-440 hadde også vært ønskelig ! ,-)
-Tenk hadde det kommet andre Norske CV-440 også....? (-Drømme seg bort...) ;)

Andrew har trolig ingen "baby 9" tilgjengelig enda(?), men gode SAS kandidater for november er : CV-440, DC-8-55 og -62, likeledes A300...?!?!

Venter i spenning. Har vært noen magre måneder fra Aeroclassics nå - når det gjelder norske og nordiske modeller.

Espen

SE-DFK.jpg

A300-B2 . S A S o/c . SE-DFK . "Sven Viking"

LN-RCA.jpg

A300-B2 . Scanair o/c . LN-RCA . "Snorre Viking"

Fikk mail fra Eztoys i natt og har nå bestilt. Så er det bare å vente på at Aeroclassics
skal komme ut med Metroppen i SAS farger.

Bestilt.
Da ble det to A-300 i løpet av kort tid; A 300-600 fra LH og A 300B2 fra SAS.:D

Back