• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hilsen fra Mr. Aeroclassics

Olebno

ScanFlyer Gold
Her ser det ut som vi kan ha godbiter i vente til neste år.

Andrew Klein
Owner of Aeroclassics
A Retired Hangar Mechanic




Join Date: Jan 2004
Location: Guangzhou area, Guangdong Province.... People's Republic of China
Posts: 2,951
Re: Scandiclassics

--------------------------------------------------------------------------------

Hi Ole,

Thanks for your kind message! There is plenty more planned from your part of the world, unfortunately though, not in 2008!
With 2009 just around the corner, let me take this opportunity to wish you and your family a very Merry Christmas, and a Happy New Year!

I hope you and your friends will be happy with what I have got planned for 2009!
Cheers!
Andrew


Quote:
Originally Posted by jenole
Hi Andrew

First of all, thank you so much for supplying us Norwegian and Scandinavian collectors with a "stream" of excellent SAS/Scanair models. This is really appreciated. One of my fellow Norwegian collectors is eagerly awaiting further DC-8's (-33,-55 and -62). Myself I'm hoping for a CV-440 for X-mas.
Also high on the list is the DC-7C and of course the DC-9-21. Another Norwegian (now defunct) airline is Braathens Safe. Before SAS bought up Braathens they operated B737-400 and -500. Before that the -200, F-28-1000, F-27, B767 and DC-6. I think quite a few collectors in Scandinavia and the UK will be very interested in a line of Braathens models.
Any chance for this "wish list" materializing ??

All the best from your Norwegian followers.
 
...Braathens they operated B737-400 and -500. Before that the -200, F-28-1000, F-27, B767 and DC-6.

Ja, takk! Braathens B737-2/4/505 og B767-205 er svært velkomne!
 
Følgende i 1:400 og 1:200:

BU 732, 734, 735, 737 i alle mulige fargekombinasjone
BU F-27 og 28
SAS CV 440, 736, 737, 737WL, 738, 738 STAR, 738WL i alle varianter
Da snakker vi.............................
 
Dette blir spennende ja !
-Håper det kommer litt spredt over hele året, slik at vi har noe å glede oss over hele neste år !

Gleder meg til masse Norske modeller ! :)
 
Svært gode nyheter Ole :-) Flott å ha mer spennende modeller å se frem til. Akkurat nå går jeg bare å venter på Inflight's DC-8-62 modeller (SK/DK).

Til de som evt. ønsker seg 1.200 modeller. Aero Classics produserer kun 1:400 og noen få 1:500 modeller. Men det visste dere vel......

God helg, hilsen Espen
 
Espen

Jeg har vel bare sett en 1:500 fra Aeroclassics, nemlig Spruce Goose. Den ligger i esken sin på mitt kontor.
 
Back
Top