• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Advents søndag

Ruby

ScanFlyer Gold
Medlem
God morgen søndag fra Koh Chang hvor det late øyliv nytes. Ikke mye som minner om advent her, men i byen er jo alt ferdig pyntet.
Vi har innkvartert oss ved Lonely Beach som egentlig var/er et back packer sted men vi tok nok kvelden lenge før partyene startet, så nå før 07:00 er vi våkne og klar for dagen. Men først må utsikten fra senga nytes litt til.
Ha en glitrende flott søndag :-)

IMG_6551.webp

God morgen fra Ris. Det sner ute og stemningen inne med peis og det første lyseblå (lilla er vel for sosionomer?) lyset tent er jo nesten magisk. Som gressenkemann er det få planer men en tur til opphavet blir det og kanskje tar jeg en tur innom jobben også - målet er en fridag i morgen. Nyt i vei:-)

Morn fra Tønsberg. To stk hostende barn og min tur til å stå opp betyr minimalt med søvn. Heldigvis dukker modern opp med vaffelrøre senere i dag, men mulig jeg trenger en solid powernap før det

God morgen fra Fbu der værgudene gjør sitt beste for at vestlendinger skal kunne føle seg hjemme. Bort å løfte litt skrot nå for å bli stor og sterk. Antagelig litt mattelærer i løpet av dagen også sier ryktene at vi skal til noen for å spise smultringer i ettermiddag.

Så er det den boden som må ryddes da... merkedet er jo nesten borte på Finn så mulig jeg bare gir bort diverse årganger Donal og endel Lego.

God morgon från Bodø,
Idag bär det hemåt till Berlin, väldigt lång resdag med många timmar att slå ihjäl på Gardermoen och Kastrup innan man kommer hem nio ikväll. Var trevligt att komma tillbaks hit uppdär jag inte hade varit sedan Flyprat åkte till Røst.

Ha en fin första advent!

Mornings fra Hvalstad. Hvitt ute, men en rask kikk på Yr tilsier det skal regne bort fremover. Det dukker noen nieser opp for forsinket bursdagefeiring, og jammen skal jeg få kjørt noen til hockeyhallen for trening i dag også. Ha en fin dag.

God morgen fra Fbu der værgudene gjør sitt beste for at vestlendinger skal kunne føle seg hjemme. Bort å løfte litt skrot nå for å bli stor og sterk. Antagelig litt mattelærer i løpet av dagen også sier ryktene at vi skal til noen for å spise smultringer i ettermiddag.
God morgen fra Kongsberg. Snø og sludd her i dag, så det blir nok en innedag her også. Datter skal ha matteeksamen på onsdag, så jeg regner med å måtte jobbe litt som mattelærer jeg også.

Ellers er det rein suppe til middag her i dag. Det skal virkelig bli godt. Litt styr med å få tak i kjøtt, men det ordnet seg. Slikt var liksom litt enklere i Finnmark husker jeg.

Så skal selvsagt Brann følges på fjernsynet senere i dag.

God morgen fra Knausen. Nå skal frokosten kokkeleres og peisen fyres opp. Familien har bestilt akkurat samme frokost som i går så da blir det nok det. FruS skal på tennis-turnering og deretter hele gjengen på to danseforestillinger igjen. Egentlig ganske koselig.

God morgen fra SAS’ Embraer-195 på OSL som er klar for avgang mot Brussel. Flyet har litt hvitt på vingene og det skal deices.

God formiddag fra 1337, ser ut vinduet at det blir spennende føreforhold å kjøre flyttelass i med stor leiebil med bakkene som skal forseres. Skal heldigvis ikke lenger enn neste avkjøring på e18 for å slå oss permanent ned i nabolaget til @Someone på nummer 1395.

Ha en fin søndag, tråkk forsiktig så du ikke sklir.

Hællæh fra Lillestrøm. Slapp og deilig helg går mot slutten. Ikke større planer I dag enn å sitte og fundere på hva vi skal ha til middag.

Ha en best søndag

• Like
Reactions: EB
God søndag fra Chile. Oi oi, det ble en skikkelig latino-fest i går, så dagen blir nok relativt rolig.

Hepp hepp ... Her i vestsørøst fikk vi opp juletreet i går kveld, så da følger vel resten av julespynten etter. Må fundere litt på om jeg skal ta utendørs eller innendørs først. Får ta en kaffe til mens jeg funderer videre ...

Ellers forhåndsgratulerer jeg Bodø eller Stavanger med seriegullet. Feirer med et bilde fra Bodø. Har faktisk ingen fra SVG ....

LN-WIR.webp

God ettermiddag fra havet.

Ikke så travelt i dag selv om vi har kontorert og hatt NOR på dekk. Siste arbeids dag i november og første søndag i advent. Det betyr egentlig snart hjemreise.

Sitter her med fingeren på booking knappen for en CT tur i februar men han som også skulle bruke sin CT på samme turen er forsvunnet, hvertfall ikke tilgjengelig. Så muligens jeg bare bestiller for meg så får han bestille en annen dag til høyere poengsum.

Hepp hepp ... Her i vestsørøst fikk vi opp juletreet i går kveld, så da følger vel resten av julespynten etter. Må fundere litt på om jeg skal ta utendørs eller innendørs først. Får ta en kaffe til mens jeg funderer videre ...

Ellers forhåndsgratulerer jeg Bodø eller Stavanger med seriegullet. Feirer med et bilde fra Bodø. Har faktisk ingen fra SVG ....

View attachment 57721

Ingen bilder fra Stavanger? Du må komme neste gang vi arrangerer fly&øl her.

Hei fra Sandnes! Det ble en blåe dag! Selv om jeg har bodd i Sandnes i fem år så er det Viking man heier på. Ergo dette ble en veldig fin kveld. Så kampen hos familie rett i nabolaget til Viking Stadion. Magisk! Vi tok en sjefsavgjørelse å kjøre hjem rett etter kampen og slapp unna trafikkaoset. Vel vel. Nå er det ubønnhørlig slutt på en hel uke fri her. I morra er det på an igjen! Men først skal jeg feire med en Gullpils fra Jåttå Gårdsbryggeri her. Ha en fin søndagskveld forumister!

Gratulerer til Twin Otter og de andre fra Stavangerområdet. Jeg har gulløl i kjelleren jeg og, men den blir dessverre liggende en stund til dessverre

God kveld fra Ålesund, flott by, flott dag, god bacalao, videre til Molde i morgen.
Flott med et par strekk med WF i går, selv om vi endte opp på Vigra istedenfor Ørsta/Volda.
Grattis´ til Viking, og gøy med ManU 🙂

Back