Hei, nå jeg vært på en tur med Air China og det blir den aller siste!
Det som skjedde hvar at de anonserte en bare 1 times lang forsinkelse, som ble til 15 timer!
Den en times lange forsinkelsen ble til nærmere 2 før de busset oss til flyet. Der satt vi å ventet en time eller mer, uten info om hvorfor.
Vi ble så busset tilbake til flyplassen hvor vi måtte vente yttligere 3 timer før de fant ut att vi hadde rett på hotell :O De hadde ikke gitt ut noen mat som de egentlig skulle ha gjort, før vi ble busset en time til et dårlig hotell i ingensteder...
Der delte de ut en liten pakke med nudler(sån mr.lee man heller vannkoker vann i) til noen, men jeg og en som jeg måtte DELE rom med fikk ingenting. Det hvar ikke minibar på rommet engang... Så etter 2 timer ble vi vekket å kjørt en time tilbake til PEK. Der fikk vi heller ingen info, så jeg bannet litt på managern(han forsto engelsk
) fordi vi ikke hadde fått mat/info eller drikke på 10 timer! Tilsammen så ble forsinkelsen på ca 15 timer. Når det går galt med Air China å Går det virkelig galt, spesielt om flygningen er etter kl 1800... Om man tenker på å bruke poeng på en tur til MNL ,så bruk et annet selskap istedet! Jeg unner ingen en tur med Air China.... Er det andre som har lignde CA historier så er det bare å dele 
Det som skjedde hvar at de anonserte en bare 1 times lang forsinkelse, som ble til 15 timer!
Den en times lange forsinkelsen ble til nærmere 2 før de busset oss til flyet. Der satt vi å ventet en time eller mer, uten info om hvorfor.

Der delte de ut en liten pakke med nudler(sån mr.lee man heller vannkoker vann i) til noen, men jeg og en som jeg måtte DELE rom med fikk ingenting. Det hvar ikke minibar på rommet engang... Så etter 2 timer ble vi vekket å kjørt en time tilbake til PEK. Der fikk vi heller ingen info, så jeg bannet litt på managern(han forsto engelsk