Ser ut som de skal fly to ganger KRS-OSL-ANX-OSL-KRS,WF med 2 x OSL-ANX-OSL 14/5.
Noen ide? Forsvaret?
I tillegg flyr Smartwings supportere tur/retur.Og Enter Air frakter Bodø Glimt hjem fra Roma i ettermiddag.
Og Enter Air frakter Bodø Glimt hjem fra Roma i ettermiddag.
SAS med CPH-LYR i dag. Den var ny som charter?
SK7081 er i skrivende stund på vei fra LYR til OSL. Jeg går ut fra at det er kongeparet som skal hjem igjen etter turen til Nord-Norge, Bjørnøya og Svalbard.
SK7081 er i skrivende stund på vei fra LYR til OSL. Jeg går ut fra at det er kongeparet som skal hjem igjen etter turen til Nord-Norge, Bjørnøya og Svalbard.
De skal oppholde seg på Svalbard fram til tirsdag.
https://www.kongehuset.no/artikkel.html?tid=229808&sek=112472
Det er vel litt tidlig - programmet tilsier at de besøker Svalbard fram til 17. juni
Han reiser forøvrig med Kongeskipet, så det er vel trolig han drar sørover på samme måte.
Ja, jeg er klar over det, men jeg trodde de ville reise hjem med fly for å spare tid.
Han reiser forøvrig med Kongeskipet, så det er vel trolig han drar sørover på samme måte.
Alle kongene inkl Kong Harald har vel chartret hele SAS fly ifb større besøk både i inn og utland.De pleier ikke, eller har vel "aldri" chartret et helt SAS fly?