Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa

Jupp. Men om mange nok melder seg på..... blir det en upgrade til større fly kanskje? :)

Sitat Oliver

And if we sell out, they have back up aircrafts available for us.

Så løp og kjøp :p

Men stor respekt for arrangørerne for det store arbejde de har gjort for at finde en nødløsning.... Dog tror jeg at jeg bliver nødt til at bruge de kommende dage til at overveje min deltagelse endnu engang....Desværre....

Da tror jeg - med stor respekt for den potensielle deltageren - at han vil sparke seg selv bak hårdt når han finner ut hva han har gått glipp av .... ;)

Oliver jobber naa med aa sende ut e-postene, de kommer i loepet av natten/morgenen.

For de som er redd for daarlig benplass ombord, er dette langt unna verste sete setup en kan faa paa en 753 og forskjellen mellom en LH A320 og en 753 er tilnaermet null naar man ser paa benplassen.

Det er bekreftet at det blir D-ABON som kommer, vakker livery som ikke har vaert paa OSL foer. http://www.airliners.net/photo/Condor/Boeing-757-330/1566003/L/&sid=89dce5b92fca03bdde3ca81dcb8dec10

Skriften paa siden av flyet kunne ikke vaere mer passende.

Programmet vi naa har bekreftet vil gjoere alle saapass blown away at benplassen blir det siste du vil tenke paa de to hele dagene arrangementet vil vare.

Dere 2, sammen med LH, og resten av deres "posse" har gjort en enorm jobb med å få dette til :up: Og jeg tviler ikke et sekund på at selve benplassen vil være blant det vi husker minst om etter at DOet er over.

Men dette vil si at det er maks 229 personer som blir med på DOet, eller vil kanskje LH kunne stille med en A32x hvis det skulle bli flere bekreftede deltagere?

At det blir Condor B753 gjør meg absolutt ingenting, nytt selskap og type :D

Jeg kommer til å bli meget sur hvis jeg ikke kan være med på dette!!

De som vurderer å ikke bli med, pga at det blir en Condor B753 som skal fly, er idioter, plain and simple. For poenget med DOet er ikke å fly, men å besøke Sas på OSL, Airbus på TLS, Lufthansa på FRA og smake på den der maten som Tommy har skrytt så voldsomt av (;)). Og så må man ikke glemme det sosiale her heller, hvor en kan treffe folk en kun har snakket med på forumet her (eller FT), og helt nye flyfreaker (som oss selv :cool:)

Jeg gleder meg og takker Tommy og Oliver for å satt igang dette! "Æ glær mæ" er vel et uttrykk som passer bra her :)

Hotell er booket i OSL og FRA .... det eneste som mangler nå er charterflighten .. bring on the 753 and the Condorgirls. El Condor Pasa!!!

Dette blir historiens beste hvalsafari!

Hotell booket i FRA. For å sitere romsdalingen, ta bi triveli! Og det legger ingen demper at nytt bolag og ny flyvemaskin også kommer i "boka", tvert i mot.

Mvh,

Gleder meg som bare rakkern! Har sagt det før og jeg kan si det igjen.... Det er noen som har gjort en kanonjobb og fortjener all honnør for dette! :up:

Men, da antar jeg at 15K M&M/EB-miles utgår? I det minste for de som hopper på i Oslo? :)

Da var billetter bestilt her også, og da gjennstår bare hotell og tilsluttningsfly FRA-OSL

Folkens,

Det ble ikke sendt ut e-poster i gaar kveld grunnet problemer med email fletting. Vi vil sende ut en reminder til alle i kveld via PM paa Scanair og epost.

Det er dog ingen grunn til aa vente paa det. Bruk brukernavnet og passordet du fikk til starmegado.com og bestill under booking taben

Velkommen!!

Fenomenal innsats for å få alt på plass!

Gleder meg masse! Tusen takk Tommy og Oliver!

Btw; ingen ny info om EB-poeng?

Folkens!

Vi har akkurat lastet opp en del nye filer med brukernavn og passord for nye deltakere.

Noe skjedde under denne opplastningen, brukernavn og passord fungerer ikke lengre.

Vi jobber med saken og jeg vil poste her naar dette er fikset

Da er charter booket her også, gleder meg stort til dette!! Fikk bare booket en natt i FRA foreløpig, virker som det ikke er klart for å booka fredag til lørdag helt enda, så det tar vi siden. Programmet er heller ikke annonsert for fredag kveld foreløpig, så det er jo greit.

Da mangler jeg bare retur FRA-OSL, med mindre jeg skal finne på noe annet sprell resten av helgen :D

Back