Uansett vi kan jo faa foerste flight med AA til OSL med Norsk Skipper og Forum Medlem![]()
Da kanskje vi hiver oss med en hel gjeng av oss - det hadde vore artig! :cool2
Uansett vi kan jo faa foerste flight med AA til OSL med Norsk Skipper og Forum Medlem![]()
Litt på siden men AA og BA vil nok gjerne gjøre det. Myndighetene som stopper det.Er det noen planer om at BA og AA skal gi poeng på hverandres flighter over Atlanteren i forbindelse med det samarbeidet Virgin er så imot at de tagger på flyene sine? .
Hvis det er noe hold i blunket til AA-skipper, så kan vi jo holde knapp på JFK, selvom Chicago hadde vært å foretrekke for min del. Uansett er det hyggelig dersom AA starter, og det burde være gode muligheter for å få med seg en god del frakt også.Ser at de burde kunne fått flere connections via ORD enn JFK riktignok.
Fraktkapasiteten på en 757 over dammen er vel rimelig begrenset. CO har vel ikke med så mye frakt fra/til USA??
Etter hva jeg har kunnet bringe på den rene, så er det nærmest "ekstrem" underkapasitet på frakt over dammen.
Antar du kun snakker om fra/til OSL da? For frakmarkedet generelt har jeg hatt inntrykk av hatt slitt med overkapasitet den siste tiden pga verdensøkonomien?
"Vet" vi egentlig at det blir 757 dersom de kommer. Er 767 utelukket?...Nei, og det er litt snodig med alle disse 757´erne egentlig.
Etter hva jeg har kunnet bringe på den rene, så er det nærmest "ekstrem" underkapasitet på frakt over dammen.
CO foretrekker fuel fremfor cargo på 757ene har jeg hørt rykter om. Samme vil vel gjelde for AA dersom de kommer og dersom det blir 757Fraktkapasiteten på en 757 over dammen er vel rimelig begrenset. CO har vel ikke med så mye frakt fra/til USA??
CO foretrekker fuel fremfor cargo på 757ene har jeg hørt rykter om.
CO foretrekker fuel fremfor cargo på 757ene har jeg hørt rykter om. Samme vil vel gjelde for AA dersom de kommer og dersom det blir 757
Er OSL-ORD en rute de virkelig lurer paa vil jeg tro de ville se etter annet utstyr...?
Dag
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.