A380 WOW!!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Her kom dagens beste mail:

Dear Eivind,
WELCOME ONBOARD FOR THE REVEAL.

The A380 reveal is now only 24 hours away.
Here is your chance to see the A380 revealed for the first time.
The live broadcast of the ceremony will start at 11:00 (GMT+1) and last for about one hour. As a registered on line guest, you will find below an early preview of the detailed agenda of the ceremony. We hope that many of you will watch it live on your screens.
We are also pleased to offer you two exclusive goodies, a slide show of the painting of the reveal aircraft and a large picture of the aircraft. Just click on the links at the bottom of the boarding pass!

:hi2

og du kan takke MEG!
I morgen klokken 11:00 tar jeg lunchpausen foran PC'n!

Takker CK for mye jeg...(...en MD90 blant annet!!!)

Selv er jeg på møter i STO i hele morgen frem til 24:00...puh!

Ja, datoen den 18januar får nu en helt ny dimension....
Jeg skal i alle fald se det på ZDF, ingen tvivl om det.

Hilsen
Ole

Her er det et bilde jeg ikke har sett før ihvertfall, så jeg legger det ut her tilfelle noen av dere ikke har sett de:

http://www.airbus.com/A380/Images/Reveal/a380exclusive.jpg

Utrolig lækkert det der.......:devot:

Airbus 330. :)

Jaja; ingen kan beskylde den stakkars strandede hvalen for å være direkte vakker.

Noen som kan rippe streamen og brenne ut på DVD? (Spurte nerden.)

Fikk mail jeg også...men desverre er det internasjonal markedsføring som står på timeplanen klokken 11...DAMN!!!!!

Originally posted by Blubird
Fikk mail jeg også...men desverre er det internasjonal markedsføring som står på timeplanen klokken 11...DAMN!!!!!

HALLO! Hele klassen burde selvsagt heller se sammen med deg i stedet - hvis ikke dette er internasjonal markedsføring vet ikke jeg! :p

Skal jeg jammen foreslå Falcon! Men kan ikke si jeg forventer spesielt stor støtte der altså. :p

Satser på at TV2 eller NRK kjenner sin besøkelsestid jeg... :spin:

Hugh.... ;)

Er dette noe man på død og liv må ha med seg da?
Nok et plastic-fantastic i rekken?

Originally posted by BEF
Hugh.... ;)

Er dette noe man på død og liv må ha med seg da?
Nok et plastic-fantastic i rekken?
Ganske så enig med du..

Greit nok det er ikke hver dag ett nytt fly av dette kaliberet lanseres,men det er ikke akkurat noe jeg ofrer jobben for...

:cheers:

Back