A380 WOW!!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Originally posted by The Ticketor
Offrer jobben? Vi har 6 A380 i ordreboken, så jeg mener dette teller som arbeid. ;)

:up: , produkt info må man jo få med seg !

Sitter selv på hjemmekontor og er klar for rollout jeg da...

/G

Vel, uansett om man skulle ha en greie for Boeing eller Airbus, så er dette en viktig flyhistorisk begivenhet som det er morsomt å få oppleve. A380 vil etter alt å dømme få stor betydning for luftfarten og industrien i mange år fremover (selv om hvalen i seg selv ikke er så voldsomt teknologisk innovativ).

Og det ville virkelig være supert om noen kunne få tatt opp begivenheten digitalt for oss som må spise lunsj akkurat da. :D

Og for de som har tilgang til SKY NEWS, så sender de hele sermonien fra Toulouse live.
Heia SKY :devot:

Får ikke Airbus sin player til å virke. Ser det live på ZDF, men vil helst slippe den tyske kommentaren. Noen med lignende problem?

hmph! airbus.coms videolink funker ikke på kontoret, og NRKs nettTV er hakkete og j****lig! Noen som har noen andre linker?

Jeg ser på NRK - ingen problemer der.
Litt hakking en gang i blant, men ikke noe plagsomt.

Litt av ett udyr det der....... :devot:

Da er lyset slått på i salen, og jeg må si at jeg synes ikke at det var noe fantastisk.
Halen var rett og slett ikke fin.

Hva synes resten av folket her?

Da var det visst gjort. Det positive med halen var at de har tatt tilbake deler av Airbus-logoen i stedet for bare store A380-titler. Skroget er så stort at selv om hele halen er farget, så blir det en forsvinnende liten del av flyet. Vanskelig fly å male, og sikkert å fotografere også....

Blåfargen var vel ok, men det hadde ikke gjort noe med flere farger, synes jeg.

Back